ik ben 14 en ik wil graag beginnen als dj, maar ik blijf maar twijfelen wat ik moet kopen. De ene keer denk ik van ga voor de reloops... De keer erop ga voor de een vestax... Dus blijf ik maar twijfelen en twijfelen. Dus vroeg ik me af wat jullie denken wat het slimste is om te beginnen.
Alvast bedankt
What do you think about reloop Rmp3 vs Vestax ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb hier op dit moment al speakers en een live-mixer. dus als ik de reloops zou kopen kan ik onmiddelijk aan de slag(uiteraard ook nog een koptelefoon) maar dat is dan ook alles wat ik nodig heb. Als ik nu een vestax zou kopen zou ik ook nog een laptop moeten kopen want degene waar ik nu op werk (heel moeilijk om uit te leggen maar soms valt zijn stroom weg voor het minste stootjr dat hij krijgt) Dus weet ik het niet.
Misschien weten jullie nu meer?
En vestax: daar ben ik algemeen: Als ik zeg het wordt een midi wordt het waarschijnlijk een van de...
User edit by luyten on 23-11-2010 @ 18:46:51 (21%)
zekers mooie mixer. met die rmps heb je echt een prachtset
This is an old Topic
No new postings for 5.194 days. Post CommentThat would be 173.1 months or a whopping 14.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.