Poster: TH3llC
heb je het liefst een actieve of een passieve set speaker?
wil je 2 tops en 2 subs?
of eventueel 4tops en 2 subs?
of helemaal geen subs en alleen maar tops?
Poster: DJXplore
Ik zou persoonlijk gaan voor 2 x mackie srm 450 en als je dat dan nog nodig vind kan je nog altijd achteraf subwoofers er bij nemen.
Poster: ruben-b
ik ben nu zelf bezig met het merk proel (2x flash15sa en 2x flash12ha) een totaal vermogen van 1700watt rms en spatzuiver totaalprijs iets boven de 2000 alleen (2200 ofzo)
Poster: MaximDJ
Ik zit nu zon 10 jaar in het Drive-in gebeuren, en het is gewoon cruciaal eigenlijk dat je met een Bass, Top combinatie werkt. Met alleen toppen kan je niet komen aanzetten, en wees eerlijk, dat klinkt nergens naar.
Je kan kijken naar een set zoals JBL EON (Actief, kwalitatief zeer goed) en dan met 2 subs en 2 toppen (Met 1 sub kom je geheid bass tekort met 200 man) maar hier betaal je wel bijna 4000 a 5000 euro voor. Boven je budget dus..
Ik zou eens kijken naar de DAP Soundmate MK II (Actief) bestaande uit 2 tops + 2 subs. Geloof me, er is GEEN betere ergelijkbare set voor dit geld!!! Ik heb hier jaren en nog eens jaren mee gedraaid en ben er echt ongelooflijk tevreden over. Je hoort wel eens slechte berichten over DAP, maar de geluidsetjes worden steeds beter. Het bedrijf verbeterd zich ook namelijk....Ook ik werk met EAW/Myer Sound en Dynacord, en ben nogal kritisch op geluid. maar wees eerlijk. Niet te betalen, en ook niet praktisch vergeleken bij een Soundmate set. Ik heb deze set tot 320 man gebruikt, en dat ging met gemak. Er zit een lekkere bass in en een spetterende Mid/hoog en erg zuiver.
Dus als ik jou was, wist ik het wel.
Poster: Estacy
tja, logotjes van de kasten halen en klaar.
Poster: MaximDJ
Dat zou onzin zijn....Waarom zou je dat doen? Ik schaam mij niet voor een set waar goed geluid uit komt...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.