Wat zeggen jullie van die mengpaneel wil hem gaan kopen. Iemand met enige ervaringen?. Hij is niet duur voor een 3 kanaals
What do you think about behringer DX 626 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb hem zelf maar ga hem verkopen aan mijn vriend want ik heb nu een rmx40. Mijn ervaring. Het is een simpele mixer met alle basis functies en nog paar extra dingen. Hij werkt lekker simpel.
Maar het is behringer en toch niet geweldige kwaliteit maar leuk voor die prijs.
marktplaats 50 euro is het niet waard op bax is die 70-80 euro nieuw,, voor het geld kan je niet beter vinden en bax biedt 2 jaar garantie aan dus dan kan je er zowiezo tijdje op oefenen
je gaat toch niet je keuze beinvloeden door wat er op mp te koop staat? je kunt beter eerst gaan orienteren, en testen welke mixer jou het beste ligt, en dan pas op mp gaan zoeken. voor een goede prijs-kwaliteit verhouding zou ik zeker gaan kijken naar een reloop (rmx serie)
Ik zou nooit, maar dan ook nooit een budget mixer van Behringer kopen. Behringer heeft een paar leuke producten, maar hun dj mixers zijn gewoon ruk, zonde van je geld. Inderdaad kijk je beter naar een Reloop of numark als je nog niet te veel geld wilt uit geven.
Waar kan ik zoiets testen. Ken geen enkele zaak hier.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.133 days. Post CommentThat would be 171.1 months or a whopping 14.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...