Poster: specialm
Waar slaat dit op ?? Ik vraag aleen iets en ik word meteen weer de grond ingedrukt
Of is het jou weer naar je hoofdt geslagen want dat maak ik wel vaker mee ??
Waar slaat dit op ?? Ik vraag aleen iets en ik word meteen weer de grond ingedrukt
Of is het jou weer naar je hoofdt geslagen want dat maak ik wel vaker mee ??
Poster: Bouncy
BR>
Gast, ken je d'r uberhaupt wel? Zo te horen niet echt he.. Als er ook maar iemand hier is op dit forum die netjes de beide beentjes op de grond houd is het Ashley wel, heb je haar ooit horen zeggen dat ze beter is dan de rest? Ik niet, en ik denk da ik toch heel wat meer uurtjes met haar ben omgegaan dan jij!
P.S en voor dat je gekke dingen gaat denken (zie ik je op de een of andere manier voor aan (Maikel was de naam toch?)) dat ik Ashley nu verdedig is puur toeval, heeft niks met haar te maken, als daar galamalaka als naam had gesteen, en ik die persoon goed kende, had ik dt ook gedaan. Dus het heeft daar niks mee te maken, wasr het wel mee heeft te maken is jouw schijtirritante gedrag, mister 'ik heb op mn 12e al in grote hardcoreclubs gedraait'. Je jankt misschien zo omdat iedereen je 'haat'? Maar ik denk dat je dat toch voor 90% zelf hebt veroorzaakt, ik ben niet iemand die mensen direct gaat aanvallen, sterker nog, je krijgt kansen genoeg bij mij, maar als je mij keer op keer blijft uitschelden, heb ik ook zoiets van bekijk het... Ik hoop dat je jezelf daar in kan vinden? Doe er je voordeel mee voor de toekomst!
Back ontopic:
Een goed video intro maken is niet effe in een avondje gedaan, je zult al je graphics zelf moeten maken of hier rechtenvrije troep voor moeten gebruiken. Bij terribletwo designen we alles op video gebied met het programma 'Motion' van Apple, en monteren we alles in 'Final Cut', ook van Apple. Is wel software die je door moet hebben. Ik wil/kan best in overleg iets voor je in elkaar zetten, als je me effe PMt (of msnt?) komen we d'r wel uit!
Beste bouncy,
Ik heb haar op msn en dat is gewoon tegen me getypt.
12 jaar hardcore club jongen je moet de waarheid vertellen ( weet niet of je het kant maar anyway ) 12 jaar toen voor het eerst gedraait op een HC feest omdat een kennis van mij een events bureau heeft
Ik janken ik denk dat jij eerst moet janken dat je meteen er weer op in gaat.
Zeg nou niet dat ik ooit van jou een kans heb gehad dat is totaal niet zo en wil ik ook niet.
Ik bekijk dan ook zelf wat ik belangrijk vindt voor de toekomst of niet![]()
Maar anyway Bouncy JIJ mag mij niet en ik mag JOU niet.
En heb hier totaal ook geen zin om met jou in discussie te gaan HIER op DJ Resource.
Je kan me gerust toevoegen op msn voor een gesprek.
en @t dj admin : ik weet dat ik typefouten maakt maar zo ben ik nou eenmaal ik ga niet alle typefouten hier weghoalen:P
Poster: main
kerel, hou maar op.
Zeg nou niet dat ik ooit van jou een kans heb gehad dat is totaal niet zo en wil ik ook niet.
Poster: Bouncy
BR>
haha, ask mensen hier op DJR maar, ik geef serieus de grootste klootzak nog een kans (ik heb het geprobeerd bij Ilja).
Je krijgt van mij nog 1 kans, ik hoopte eigenlijk dat dat wel duidelijk was uit die post...
Poster: LilQuint
@bloedworst
Ga bij elkaar een bakkie drinken!
Poster: MaximDJ
@bloedworst
Un bakkie pleur noemen we dat
@bloedworst
Heb ik een bericht van jou gehad :O?
Ik heb niks gezien,
Sorry daarvoor :$
@iedereen,
Hou het gezellig hier,
Als je zo graag een grote mond wil hebben, Ga bij elkaar een bakkie drinken!
Poster: Tomazos
img title='Cool' src='////www.djresource.eu/images/smiles/sst.gif' border='0' alt='Cool'>![]()
lil quint van 12 gedraagd zich nog volwassener hier dan die andere kinderen hier..
voel me nu echt oud...
Poster: BouncyPoster: LilQuint
@bloedworst
Ik heb niks gezien,
@iedereen,
Hou het gezellig hier,
Als je goed had gelezen stond er dat je mij effe een PM moest sturen...
Ik heb het goed gelezen en er wordt nergens om en PM gevraagd, plus als ik iets voor iemand anders doe lijkt het me niet de bedoeling dat ik er ook nog achteraan moet hollen, er staat toch heel duidelijk in het forum dat de sample klaar was?? en de vraag hoe dat hij die zou willen onvangen of niet
Poster: BouncyPoster: MaximDJ
@bloedworst
Krijjggg nahh 'n bakkie pleuhhh (voor je hasses) :PPoster: LilQuint
@bloedworst
Ik heb niks gezien,
@iedereen,
Hou het gezellig hier,
Als je goed had gelezen stond er dat je mij effe een PM moest sturen...Poster: Tomazos
img title='Cool' src='////www.djresource.eu/images/smiles/sst.gif' border='0' alt='Cool'>![]()
lil quint van 12 gedraagd zich nog volwassener hier dan die andere kinderen hier..
Iets met impulsiviteit ofzo? :P
Ja ik had gezien dat je dat stuurde,
Maar ik mag er op dit moment geen geld aan uitgeven van mijn ouders,
Sorry Bouncy,
Zou het heel graag willen
@Bloedworst
Ik had toch aan jou gevraagt of je hem wou mailen of had ik dat bericht niet verzonden :$
Ik snap dat je er niet achteraan wilt gaan hollen, Ben het met je eens.
hoofdt
Poster: Roov
BR>
Type fout
Maarja boeiend? het is het dan ook geen school
en als het moet kan ik best zonder typefouten typen maar dan moet ik er voor gaan zitten :P
Poster: DJADMIN
BR>
Dan begin daar maar eens mee dan. Het is een net forum hier, en daar hoort net taalgebruik bij. En niet alles uit je ''muil'' smijten wat in je opkomt...eerst denken....dan typen
Ja ik had gezien dat je dat stuurde,
Maar ik mag er op dit moment geen geld aan uitgeven van mijn ouders,
Sorry Bouncy,
Zou het heel graag willen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.