Video Intro. (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LilQuint    posted on 21-11-2010 15:29
Heey DJR leden Happy, laughing

Ik heb nu al veel programma's geprobeerd,
Voor een intro te maken voor me youtube kanaal.
Ik heb echt van alles geprobeerd,
Maar kom er echt niet uit,
Weet iemand een GRATIS makelijk programma?
Of zou iemand dit kunnen doen Cool

Harstikke bedankt Happy, laughing

Groetjes,
Stef Kwinten

What do you think about Video Intro. ??

Vote :   

Bouncy    posted on 29-11-2010 22:00
Poster: specialm
Waar slaat dit op ?? Ik vraag aleen iets en ik word meteen weer de grond ingedrukt

Of is het jou weer naar je hoofdt geslagen want dat maak ik wel vaker mee ??

Gast, ken je d'r uberhaupt wel? Zo te horen niet echt he.. Als er ook maar iemand hier is op dit forum die netjes de beide beentjes op de grond houd is het Ashley wel, heb je haar ooit horen zeggen dat ze beter is dan de rest? Ik niet, en ik denk da ik toch heel wat meer uurtjes met haar ben omgegaan dan jij!
P.S en voor dat je gekke dingen gaat denken (zie ik je op de een of andere manier voor aan (Maikel was de naam toch?)) dat ik Ashley nu verdedig is puur toeval, heeft niks met haar te maken, als daar galamalaka als naam had gesteen, en ik die persoon goed kende, had ik dt ook gedaan. Dus het heeft daar niks mee te maken, wasr het wel mee heeft te maken is jouw schijtirritante gedrag, mister 'ik heb op mn 12e al in grote hardcoreclubs gedraait'. Je jankt misschien zo omdat iedereen je 'haat'? Maar ik denk dat je dat toch voor 90% zelf hebt veroorzaakt, ik ben niet iemand die mensen direct gaat aanvallen, sterker nog, je krijgt kansen genoeg bij mij, maar als je mij keer op keer blijft uitschelden, heb ik ook zoiets van bekijk het... Ik hoop dat je jezelf daar in kan vinden? Doe er je voordeel mee voor de toekomst!

Back ontopic:
Een goed video intro maken is niet effe in een avondje gedaan, je zult al je graphics zelf moeten maken of hier rechtenvrije troep voor moeten gebruiken. Bij terribletwo designen we alles op video gebied met het programma 'Motion' van Apple, en monteren we alles in 'Final Cut', ook van Apple. Is wel software die je door moet hebben. Ik wil/kan best in overleg iets voor je in elkaar zetten, als je me effe PMt (of msnt?) komen we d'r wel uit!
DJADMIN    posted on 29-11-2010 23:20
Waar slaat dit op ?? Ik vraag aleen iets en ik word meteen weer de grond ingedrukt

Of is het jou weer naar je hoofdt geslagen want dat maak ik wel vaker mee ??

Zoek de spelvoudt...hehe, ik kon 'dt niet laten !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
specialm    posted on 30-11-2010 00:19
Poster: Bouncy
BR>
Gast, ken je d'r uberhaupt wel? Zo te horen niet echt he.. Als er ook maar iemand hier is op dit forum die netjes de beide beentjes op de grond houd is het Ashley wel, heb je haar ooit horen zeggen dat ze beter is dan de rest? Ik niet, en ik denk da ik toch heel wat meer uurtjes met haar ben omgegaan dan jij!
P.S en voor dat je gekke dingen gaat denken (zie ik je op de een of andere manier voor aan (Maikel was de naam toch?)) dat ik Ashley nu verdedig is puur toeval, heeft niks met haar te maken, als daar galamalaka als naam had gesteen, en ik die persoon goed kende, had ik dt ook gedaan. Dus het heeft daar niks mee te maken, wasr het wel mee heeft te maken is jouw schijtirritante gedrag, mister 'ik heb op mn 12e al in grote hardcoreclubs gedraait'. Je jankt misschien zo omdat iedereen je 'haat'? Maar ik denk dat je dat toch voor 90% zelf hebt veroorzaakt, ik ben niet iemand die mensen direct gaat aanvallen, sterker nog, je krijgt kansen genoeg bij mij, maar als je mij keer op keer blijft uitschelden, heb ik ook zoiets van bekijk het... Ik hoop dat je jezelf daar in kan vinden? Doe er je voordeel mee voor de toekomst!

Back ontopic:
Een goed video intro maken is niet effe in een avondje gedaan, je zult al je graphics zelf moeten maken of hier rechtenvrije troep voor moeten gebruiken. Bij terribletwo designen we alles op video gebied met het programma 'Motion' van Apple, en monteren we alles in 'Final Cut', ook van Apple. Is wel software die je door moet hebben. Ik wil/kan best in overleg iets voor je in elkaar zetten, als je me effe PMt (of msnt?) komen we d'r wel uit!

Beste bouncy,

Ik heb haar op msn en dat is gewoon tegen me getypt.

12 jaar hardcore club jongen je moet de waarheid vertellen ( weet niet of je het kant maar anyway ) 12 jaar toen voor het eerst gedraait op een HC feest omdat een kennis van mij een events bureau heeft Winking my eye

Ik janken ik denk dat jij eerst moet janken dat je meteen er weer op in gaat.

Zeg nou niet dat ik ooit van jou een kans heb gehad dat is totaal niet zo en wil ik ook niet.

Ik bekijk dan ook zelf wat ik belangrijk vindt voor de toekomst of niet Happy, laughing

Maar anyway Bouncy JIJ mag mij niet en ik mag JOU niet.

En heb hier totaal ook geen zin om met jou in discussie te gaan HIER op DJ Resource.

Je kan me gerust toevoegen op msn voor een gesprek.

en @t dj admin : ik weet dat ik typefouten maakt maar zo ben ik nou eenmaal ik ga niet alle typefouten hier weghoalen Winking my eye:P
User edit by specialm on 30-11-2010 @ 00:28:05 (38%)
main    posted on 30-11-2010 08:08
Beste bouncy,

Ik heb haar op msn en dat is gewoon tegen me getypt.

12 jaar hardcore club jongen je moet de waarheid vertellen ( weet niet of je het kant maar anyway ) 12 jaar toen voor het eerst gedraait op een HC feest omdat een kennis van mij een events bureau heeft Winking my eye

Ik janken ik denk dat jij eerst moet janken dat je meteen er weer op in gaat.

Zeg nou niet dat ik ooit van jou een kans heb gehad dat is totaal niet zo en wil ik ook niet.

Ik bekijk dan ook zelf wat ik belangrijk vindt voor de toekomst of niet Happy, laughing

Maar anyway Bouncy JIJ mag mij niet en ik mag JOU niet.

En heb hier totaal ook geen zin om met jou in discussie te gaan HIER op DJ Resource.

Je kan me gerust toevoegen op msn voor een gesprek.

en @t dj admin : ik weet dat ik typefouten maakt maar zo ben ik nou eenmaal ik ga niet alle typefouten hier weghoalen Winking my eye:P

kerel, hou maar op.
specialm    posted on 30-11-2010 09:05
Poster: main
kerel, hou maar op.

hoe bedoel je ?? ik mag toch vertellen hoe het zit of niet...

Iemand mag mij wel de grond indrukken maar ik niet ?

Rare bedoelingen hier

niks persoonlijk tegen jou Main
Bouncy    posted on 30-11-2010 11:54

haha, ask mensen hier op DJR maar, ik geef serieus de grootste klootzak nog een kans (ik heb het geprobeerd bij Ilja).

Je krijgt van mij nog 1 kans, ik hoopte eigenlijk dat dat wel duidelijk was uit die post...
specialm    posted on 30-11-2010 12:30
BR>

haha, ask mensen hier op DJR maar, ik geef serieus de grootste klootzak nog een kans (ik heb het geprobeerd bij Ilja).

Je krijgt van mij nog 1 kans, ik hoopte eigenlijk dat dat wel duidelijk was uit die post...

Jongen laten we hier over ophouden en drinkt er 1 van mij oke Winking my eye

excuses als ik jullie heb gekwest Winking my eye
Bloedworst    posted on 30-11-2010 14:01
@ Lil quint
Laatst vroeg je nog of ik en intro sample voor je wou maken, heb ik de zelfde dag nog gemaakt maar na 10 dagen nog niks van je gehoord, dus ja deze keer sla ik over.
Maar voor en video intro kan je prima vegas pro gebruiken, gebruik?ik zelf ook voor mijn clips (the real thing is not for free)
LilQuint    posted on 30-11-2010 16:21
@bloedworst

Heb ik een bericht van jou gehad :O?
Ik heb niks gezien,
Sorry daarvoor :$

@iedereen,
Hou het gezellig hier,
Als je zo graag een grote mond wil hebben, Ga bij elkaar een bakkie drinken!
MaximDJ    posted on 30-11-2010 16:34
Poster: LilQuint
@bloedworst
Ga bij elkaar een bakkie drinken!

Un bakkie pleur noemen we dat LOL
Party Sensations. Excellence in entertainment.
LilQuint    posted on 30-11-2010 16:59
@bloedworst staat er nog in, foutje denk ik xD
Pleuren in iemands gezicht of nie :P
Tomazos    posted on 30-11-2010 17:11
CoolCool

lil quint van 12 gedraagd zich nog volwassener hier dan die andere kinderen hier..
voel me nu echt oud...
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Bloedworst    posted on 30-11-2010 17:11
Ja had in het vocal?maken topic gepost dezelfde dag nog, dat het klaar was met de vraag hoe je hem wou uploaden.
even goede vrienden gaan we lkkr bakkie pleur doenCool
LilQuint    posted on 30-11-2010 17:21
@Tomazos,
Dankjewel Happy, laughing :P

@Bloedworst
O ik had dacht ik gezecht of je hem kon mailen,
Mij fout, sorry :$

Want ik ben een tijdje niet meer heel actief geweest op het forum, inverband met school.
Bloedworst    posted on 30-11-2010 17:22
Moet ook gebeuren
LilQuint    posted on 30-11-2010 17:26
Idd, School gaat voor.
Ookal vind ik natuurlijk DJ'en en in me studio zitten te klooien 10000x leuker maarja,
ianroma    posted on 30-11-2010 17:31
Adobe after effects werk ik heel veel mee. Ik gebruik het het nu plusminus 2 jaar en loop alsnog vaak tegen vervelende problemen aan. Het is je dus niet aan te raden hiermee zelf aan de slag te gaan zonder enige ervaring er mee te hebben. Je kan natuurlijk ook op youtube genoeg tutorials vinden maar dan maak je het alleen na wat zij doen en daar leer je natuurlijk niks van.

Een fout die veel mensen hier maken is om sony vegas of final cut te vergelijken met AE. AE is, zoals de naam al zegt, een programma om effecten te maken(zoek maar eens op youtube naar freddieW), geschikt dus om ook intro's mee te maken. Programma's als sony vegas en final cut zijn echt gemaakt om te monteren/editen. Als je dus een intro wilt gaan maken met SV of FC dan mis je dus een hele hoop effecten die je wel in AE hebt. En visa versa natuurlijk. Windows movie maker is makkelijk om mee te beginnen als je echt ?cht nog nooit video's hebt bewerkt,gemaakt etc. Een groot nadeel van WMM is dat je maar in een hele lage kwaliteit kan renderen, dus verwacht op zijn hoogst dat je 480p krijgt. Zelf raad ik voor beginners altijd cyberlink powerdirector aan. Dit werkt in principe hetzelfde als windows MM maar dan heb je heel veel meer mogelijkheden en je kan het renderen in welke kwaliteit je maar wilt.

Hoop je zo te hebben geholpen!
Bouncy    posted on 30-11-2010 18:24
Poster: MaximDJ
@bloedworst

Un bakkie pleur noemen we dat LOL

Krijjggg nahh 'n bakkie pleuhhh (voor je hasses) :P
@bloedworst
Ik heb niks gezien,
@iedereen,
Hou het gezellig hier,
Als je zo graag een grote mond wil hebben, Ga bij elkaar een bakkie drinken!

Als je goed had gelezen stond er dat je mij effe een PM moest sturen...
Poster: Tomazos

img title='Cool' src='////www.djresource.eu/images/smiles/sst.gif' border='0' alt='Cool'>Cool
lil quint van 12 gedraagd zich nog volwassener hier dan die andere kinderen hier..

voel me nu echt oud...

Iets met impulsiviteit ofzo? :P
User edit by Bouncy on 30-11-2010 @ 18:25:54 (41%)
Bloedworst    posted on 01-12-2010 11:50

@bloedworst
Ik heb niks gezien,
@iedereen,
Hou het gezellig hier,

Ik heb het goed gelezen en er wordt nergens om en PM gevraagd, plus als ik iets voor iemand anders doe lijkt het me niet de bedoeling dat ik er ook nog achteraan moet hollen, er staat toch heel duidelijk in het forum dat de sample klaar was?? en de vraag hoe dat hij die zou willen onvangen of nietConfused

User edit by Bloedworst on 01-12-2010 @ 12:30:23 (17%)
LilQuint    posted on 01-12-2010 15:00
Poster: MaximDJ
@bloedworst

Krijjggg nahh 'n bakkie pleuhhh (voor je hasses) :P
@bloedworst
Ik heb niks gezien,
@iedereen,
Hou het gezellig hier,

Poster: Tomazos

img title='Cool' src='////www.djresource.eu/images/smiles/sst.gif' border='0' alt='Cool'>Cool

Iets met impulsiviteit ofzo? :P

Ja ik had gezien dat je dat stuurde,
Maar ik mag er op dit moment geen geld aan uitgeven van mijn ouders,
Sorry Bouncy,
Zou het heel graag willen Unhappy

@Bloedworst

Ik had toch aan jou gevraagt of je hem wou mailen of had ik dat bericht niet verzonden :$
Ik snap dat je er niet achteraan wilt gaan hollen, Ben het met je eens.

Roov    posted on 01-12-2010 15:30
hoofdt

Cool
specialm    posted on 01-12-2010 17:15
Poster: Roov
BR>

Cool

Type fout

Maarja boeiend? het is het dan ook geen school Winking my eye

en als het moet kan ik best zonder typefouten typen maar dan moet ik er voor gaan zitten :P
DJADMIN    posted on 01-12-2010 18:49
Type fout

Maarja boeiend? het is het dan ook geen school Winking my eye

en als het moet kan ik best zonder typefouten typen maar dan moet ik er voor gaan zitten :P

Dan begin daar maar eens mee dan. Het is een net forum hier, en daar hoort net taalgebruik bij. En niet alles uit je ''muil'' smijten wat in je opkomt...eerst denken....dan typen
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Roov    posted on 01-12-2010 20:20
Poster: DJADMIN
BR>

Dan begin daar maar eens mee dan. Het is een net forum hier, en daar hoort net taalgebruik bij. En niet alles uit je ''muil'' smijten wat in je opkomt...eerst denken....dan typen

Amen!

@ SpecialM, kijk je post gewoon eerst na voordat je op de sumbit knop drukt..
Bouncy    posted on 01-12-2010 23:36
Ja ik had gezien dat je dat stuurde,
Maar ik mag er op dit moment geen geld aan uitgeven van mijn ouders,
Sorry Bouncy,
Zou het heel graag willen Unhappy

Ach, daar komen we samen wel uit toch? Ik doe al heelveel voor een beetje naamsbekendheid...
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

60 Users online: 3 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 16.586
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.157.762