ik was aangenaam verrast over het geluid hiervan, toegegeven de bass is aangedikt iets waar ik normaal niet echt van houd maar bij deze klinkt het wel lekker. Ik gebruik hem echter wel voor muziek onderweg, als vervanger voor een setje Sennheiser oordopjes.
Als ik hem ga vergelijken met de HD25, welke ik ook heb gehad, dan valt mij ook het draagcomfort gelijk op.
Bij de HD25 werd op mijn oren een druk uitgevoerd; daarbij genomen dat ik bril dragend ben was dit een grote ergernis destijds voor mij van de HD25.
Qua geluid:
De HD25 heeft een eerlijker geluid, wat kan ik hierop zeggen, tja persoonlijk, houdt je van een eerlijk geluid of mag van je de Bass meer aanwezig zijn.
Als ik hem vergelijk met de HDJ2000, welke ik zelf ook heb en gebruik voor DJ/Productie werk; dan kan ik maar 1 ding zeggen, daar kan deze niet tegenop.
De HDJ2000 heeft voor mij van de 3 genoemde HP's het beste/lekkerste geluid ! beste draagcomfort, beste afsluiting/demping en bouwkwaliteit.
Toch zie ik deze HDJ500 echt als het kleine broertje vd HDJ2000 en zal ik deze ook echt aanraden aan menigeen die een goede HP voor een nette prijs zoekt.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Pioneer HDJ-500 headphones are fantastic! In my opinion these are the best in their price range. I have found somewhere giving away a FREE pair! head over to www.facebook.com/getinthemix.co.uk, click 'Like' and be in for a chance to win them!
This is an old Topic
No new postings for 4.807 days. Post CommentThat would be 160.2 months or a whopping 13.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.