hoe werkt de rookmachine- afstandsbediening
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

fabiank    posted on 18-11-2010 13:39
Hee Djr's!!

Gister heb ik m'n nieuwe rookmachine binnengekregen.
bax-shop eigenmerk 1200w. mooi ding! alleen heb wel een vraagje over de afstandsbediening.

er zit namelijk een standaard snoer (10m) bij met een blok, 2 lichtjes en een knop. niets bijzonders, maar ook zit er een soort van sleutelhanger bij met een antenne en 4 knopjes erop: A, B, C & D.

Ik heb even wat gekloot ermee, maar ik kan maar niet uitvogelen waar het voor is. Ook staat er niks over in de manual of op internet.

wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!!!!

Fabonatics

What do you think about hoe werkt de rookmachine- afstandsbediening ??

Vote :   

DJSHAK3S    posted on 18-11-2010 13:41
Als ie nieuw is zit er tog een handleiding bij of ben ik nou gek?
fabiank    posted on 18-11-2010 13:43
ja, hij is van baxshop eigenmerk, oftewel, rechtstreeks uit china. de handleiding bestaat uit 4 blaadjes die bomvol engelse grammatica- en spelfouten zitten. er staat niets in over de afstandsbediening.
Fabonatics
Winston    posted on 18-11-2010 13:47
Ik heb wel eens een film gezien waarbij een geheim agent een supergeheime chip verbergt in speelgoed, omdat hij achterna wordt gezeten door levensgevaarlijke terroristen. Dan koopt een onwetende jongen het speelgoed en dan krijgt hij die bende terroristen achter zich.

Misschien is dit geheim spul van de BVD en moet je nu heel erg oppassen voor terroristen die je willen vermoorden. Cool
Tic Toc
fabiank    posted on 18-11-2010 13:50
Whaha! Lol
Fabonatics
Stagiar    posted on 18-11-2010 13:55
Heb je Bax al gemaild?
fabiank    posted on 18-11-2010 13:57
oeh, dats een goeie!!
ga ik meteen doen!
Fabonatics
DJSHAK3S    posted on 18-11-2010 14:00
Poster: Winston
Ik heb wel eens een film gezien waarbij een geheim agent een supergeheime chip verbergt in speelgoed, omdat hij achterna wordt gezeten door levensgevaarlijke terroristen. Dan koopt een onwetende jongen het speelgoed en dan krijgt hij die bende terroristen achter zich.

Misschien is dit geheim spul van de BVD en moet je nu heel erg oppassen voor terroristen die je willen vermoorden. Cool

Home alone 3 Cool
djmamo    posted on 18-11-2010 15:40
euh... kan aan mij liggen.... maar dat is gewoon je afstands bediening.
met een bereik van 25 mtr.

als je er 1 hebt staan dan moet je het maar eens proberen om op nr 1 te drukken en kijken wat er gebeurd.
waarschijnlijk kun je ook achter op je apparaat kiezen of het nummer 1 of 2,3,4 is
waarschijnlijk als je dit niet kunt toewijzen dan moet je de bekabelde bediening niet aansluiten. denk dat het dan wel werkt.

houd in dat je dus met deze afstands bediening 4 rookmachines kunt aansturen.

leuk als je weet dat de discotheek in de buurt ook het zelfde apparaat heeft staan, hahaha

zo beantwoord?
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 18-11-2010 @ 15:41:41 (27%)
fabiank    posted on 18-11-2010 16:03
JA tnks man!!
ik snap het!
idd op de achterkant zie je zo'n rood plaatje met schuifjes van 1 tm 10, dan kan je hem via dmx doorverbinden.
hartstikke bedankt!
Fabonatics
DJSHAK3S    posted on 18-11-2010 16:14
Poster: djmamo
euh... kan aan mij liggen.... maar dat is gewoon je afstands bediening.
met een bereik van 25 mtr.

als je er 1 hebt staan dan moet je het maar eens proberen om op nr 1 te drukken en kijken wat er gebeurd.
waarschijnlijk kun je ook achter op je apparaat kiezen of het nummer 1 of 2,3,4 is
waarschijnlijk als je dit niet kunt toewijzen dan moet je de bekabelde bediening niet aansluiten. denk dat het dan wel werkt.

houd in dat je dus met deze afstands bediening 4 rookmachines kunt aansturen.

leuk als je weet dat de discotheek in de buurt ook het zelfde apparaat heeft staan, hahaha

zo beantwoord?

En dan al hun vloeistof opmaken zonder dat ze het doorhebben XD
djmamo    posted on 18-11-2010 16:14
dmx is iets anders dan een afstands bediening...

DMX is een besturings norm. en dat staat los van je afstands bediening.
met die rode plaat programmeer je het dmx kanaal.

www.moonentertainment.nl
niiicola    posted on 18-11-2010 17:20
Dat zijn dipswitches.. Maar het kan wel zo zijn dat je bijvoorbeeld 10 & 1 moet aanzetten. Zo kan ik met mijn led parren met de dipswitches switchen tussen geluidgestuurd (9 & 10) fade (8 & 9 &10) dan kan ik met de andere switches snelheid regelen enz. Toch maar ff goed de handleiding doorlezen!
Gewoon.

This is an old Topic

No new postings for 5.052 days.
 Post CommentThat would be 168.4 months
or a whopping 13.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

87 Users online: 3 Guests (84 Unknown)
Pages generated today : 8.375
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.926.287