Hele simpele vraag maar ik weet het toch niet helemaal zeker..
kan ik gewoon audio 4 met een traktor x1 plus traktor scratch pro op een setup;
2 x cdj 800 mk2 plus xone 22?
en dan nog een vraagje.. 1 van m'n cdjs die piept als die een cd inslikt en vervolgens leest die hem meeste keren wel maar niet altijd is dit heel cruciaal of gewoon service beurt en het is over??
alvast bedankt:D:D:D:D
What do you think about audio 4 met traktor x1 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
dat piepje is langer dan een elektronisch piepje en hij spuugt ook soms de cd weer uit.. maak me een beetje zorgen want als er een nieuwe cd unit in moet ben ik weer 150 eu kwijt ofzo
Als je handig ben kun je hem open maken en kijken of alle daar wel schoon is. Zo niet schoon maken met lucht of met een schone kwast. Had pas geleden dat mijn DJM lekte. Heb toen rustig open zitten schoeven en alles schoon gemaakt. En de Lek van geluid was weg. Bij de CDJs zitten er tantwielen bij de CDJ unit die zorgen dat de CD er in en uitgaat, Als daar vuil op gaat bakken dan kan dat probelemen geven, Durf je het niet dan laat je het doen bij een erkende Pioneer dealer. Kost je wel een paar tientjes.
Over je set up. Die voldoet prima. Hou er wel rekening mee dat je dan geen gewone cds kan draaien omdat je dan je geluid die er door heen gaat op de phono kanalen worden aangesloten. Als je dan omschakeld naar gewoon draaien dus naar phono?krijg je een overstuurt geluid. Mooier zou zijn als je een mengtafel hebt met dubbele line kanalen inplaats van zoals op de Xone22 Phono/line kanalen. Of je moet omvormers er bij halen die je singaal uit de CDJs verzwaken.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 17-11-2010 @ 17:19:03 (90%)
Met een kwast zou ik het niet doen, gewoon iets heel fijns. en idd zoals Doliviera zegt; perslucht. dat is het beste.
Hoef je er ook niet aan te komen. Busje kost bijna niks.
Ik heb namelijk de traktor pro software al en ik heb geen audio 8 nodig want ik draai maar met twee decks.. dus kan ik gewoon m'n setup met een xone 22 dan alnog wel send/return functie gebruiken voor m'n effecten maar dan alleen met een audio 4? later komt er nog een kontrol x1 bij..
Als je maar 2 decks gebruikt kan je gewoon de audio4 nemen.
audio8 is hetzelfde alleen dan 2 meer kanalen.
kontrol x1 kan zoiezo, als je maar een vrije USB-poort hebt.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.137 days. Post CommentThat would be 171.2 months or a whopping 14.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...