hello, ik heb een probleem met traktor pro en mijn denon HC4500 het probleem is het volgende: als ik traktor open moet ik om de denon te laten werken de midi mapping volledig opnieuw invoeren,en de output routing aanpassen. vroeger werkte de denon meteen als ik traktor opende
heeeft er nog iemand dit probleem,en hoe kan je het oplossen ?? alvast heel erg bedankt!!
elke dag is een feest!!
What do you think about probleem met traktor pro. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Op aboutdj staat een soortgelijk probleem, alleen dan met de SC2000. Daar gaf een andere member het volgende advies, misschien dat het voor jou werkt:
------------
(Quote van Zuur)
Volgens de 'Quick Guide' die bij de controller zit moet je de mapping in de volgende map zetten:
(schijfletter):\Mijn documenten\Native Instruments\Traktor\settings\controller\Denon
Maar dit moet het volgende zijn:
(schijfletter):\Mijn documenten\Native Instruments\Traktor\settings\
Dan blijft hij wel ingeladen.
------------
Of het werkt weet ik dus niet, maar je kan het altijd proberen.
This is an old Topic
No new postings for 5.107 days. Post CommentThat would be 170.2 months or a whopping 14 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.