Poster: dJORD
Moet je dan de vulling er uit halen want de afmetingen van de?binnenkant van de udg zijn: 317x190x305mm
En de buitenmaten van de slappa zijn:?330 x 320 x 128mm (LxBxH)
Poster: LLCoolP
Toen Duck sauce - barbara Streisand uitkwam had ik deze al meteen in de kookpak gegooid en even bewerkt.
Resultaat: een ode aan de Limburgse zangeres: Beppie Kraft.
Nu heb ik eindelijk ook een clip erbij gemaakt.
Kom dat zien, kom dat zien
http://www.youtube.com/watch?v=imV5wxA5X_w
?
Download link volgt nog,
hopelijk is die tegen carnaval nog om aan te luisteren en knalt die dan in Limburg op de Carnavalswagens.
?
LL Cool P
Poster: dJORD
Kan iemand die een slappa map en een UDG bag heeft?dit misschien bevestigen, voordat ik iets bestel wat ik niet kan gebruiken. Of kan iemand die een UDG bag heeft de binnenmaat opmeten (UDG slingbag trolley deluxe).
Poster: Estacy
een vraagje voor mensen die er iets van afweten:
Ik heb een Ecler nuo 3 een tijdje geleden nieuw gekocht. hier bleken na een paar maanden problemen mee te zijn en ik heb om een reparatie gevraagd. de verkoper zou het product repareren en ik zou em binnen een paar weken weer terug hebben. alles goed en wel, en na een aanzienlijk langere tijd had ik em terug. er van uit gaande dat ie gerepareerd was. echter door communicatie foutjes van die winkel, weet ik niet of ie gerepareerd is of alleen gechecket en goed gevonden. nou bleek dat het probleem niet was opgelost, maar ik ben toen niet meteen teruggegaan vanwege slechte service (het duurde bijna een maand voor ik em terug had, en de winkel wist van niks).
maargoed, ondertussen heb ik het product dus meer dan een jaar. garantie voorbij zou je zeggen, maar nu heb ik gelezen op de consuwijzer dat ik recht heb op een deugdelijk product. Dat is het dus niet.
bijkomend is dat ie gerepareerd zou zijn, maar dit naar alle waarschijnlijkheid niet gedaan is.
heb ik als boze klant nog enige rechten?
Poster: Mixt-Ape
Ja natuurlijk!
Poster: Mixt-Ape
Moeilijk te voorspellen, alles hangt af van details, geluk en vorm op de dag zelf. Echt onvoorspelbaar wie het zal halen...
zolang het niet Vettel wordt ben ik blij!
Poster: LLCoolP
Straks eindelijk weer JACKASS kijken.
:P Jackass 3D in de bios.
Dat wordt weer lachen, gieren, ideen opdoen en educatief bezig zijn uhm
Poster: niiicola
ideen opdoen he?![]()
Dat gaat niet goed komen :')
EDIT: Nieuwe avatar
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.