Poster: TH3llC
ik zit nog niet in het leger, ik heb wel de selectie proeven gedaan en heb overal maximum alleen medisch niet 100%
ik kan normaal in maart binnen, nog even wachten dus.
ben nu ingeschreven als kannonier leopard (tank dus)
maar ga nog proberen om voor chauffeur te gaan
als verpleegkundige kan je in het leger meer verdienen als op de meeste plaatsen, maar er staat ook wel wat tegenover..
Poster: Tekhead
Als verpleegkundige kan je overal goed verdienen !
En dan nog deels belastingvrij denk ik !
hoe het met belastingen zit weet ik niet vanbuiten maar die 15000 is netto
edit: heb even iets opgezocht over het minimumloon ivm buitenlandse opdrachten:
Opdrachten in het buitenland : afhankelijk van de aard en de plaats van de opdracht, worden de militairen vergoed voor hun deelname aan buitenlandse opdrachten. De
toelages kunnen de wedde zelfs overstijgen.
Soldaat X van 18 jaar, vertrekt voor 4 maand op zending naar Libanon en ontvangt hiervoor ? 12439.80 netto aan toelagen en vergoedingen, naast zijn gewone wedde. Ter
plaatse heeft hij nauwelijks uitgaven, daar de maaltijden tijdens kampen en oefeningen gratis zijn.
maar denk dat je op buitenlandse opdrachten bv. afganistan, zeker niet om te lachen zijn!
Als je schrik hebt moet je niet in't leger gaan denk ik zo (niet op jou bedoeld hoor)
Poster: dJORD
Mijn bax magazine komt net door de bus vallen!!
ik zit nog niet in het leger, ik heb wel de selectie proeven gedaan en heb overal maximum alleen medisch niet 100%
ik kan normaal in maart binnen, nog even wachten dus.
ben nu ingeschreven als kannonier leopard (tank dus)
maar ga nog proberen om voor chauffeur te gaan
als verpleegkundige kan je in het leger meer verdienen als op de meeste plaatsen, maar er staat ook wel wat tegenover..
Poster: Ziax
wat bedoel je dan met 'daar staat wat tegenover?
doel je op buitenlandse missie's bijvoorbeeld? Zolang ik geen lief of gezin heb dat me hier houd zie ik daar geen graten in, ik dacht er zelf aan met artsen zonder grenzen mee te gaan. Maar het leger lijkt met nog leuker.
edit: ik had het topic nog niet doorgelezen. De verdienste is hoog, maar de hoge risicofactor is er natuurlijk ook..
btw: het motorrijbewijs om met een zware motor te mogen rijden zou binnen 2j opgetrokken worden naar 24 jaar, geen 23. Maar ik mag volgende maand om m'n groot dus heb ik er gelukkig geen last meer van
Ja die conditie zal het moeilijkst worden. Ik ben een normale jongen maar frequent sporten doe ik eigenlijk niet .. Ohja eerst afstuderen en dan kijk ik verder. Bedankt voor de tip allessinds!
@nicola: zo zou het worden voor belgi?, hoe het in nederland is weet ik niet
@nicola: zo zou het worden voor belgi?, hoe het in nederland is weet ik niet
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.