Poster: Tekhead
wie niet waagd, blijft....
Poster: stefanmplayer
Ik heb in ieder geval even gebruik gemaakt van deze actie:
zou iemand mij een controller kunnen aanraden voor traktor om naast mijn cdj-400's te gebruiken om de effecten etc te bedienen?
(liefst HID en niet zelf midi mappen ben nogal eens onhandig met PC's)
Poster: kobuz
Die cd zit in een doos met een gebruiksaanwijzing en een key erin voor de software. Dat kost wel wat meer dan 1 cent gok ik. Zeker als ze dat nog voor een mooie prijs kunnen verkopen gaan ze dat natuurlijk niet weg gooien. Verder zorgen ze er met deze actie voor dat een hoop mensen aan de Traktor gaan die dan anders misschien niet zouden doen. Erg slim als je het mij vraagt, is toch weer een groter klantenbestand, waarvan uiteindelijk toch wel een groot deel de upgrade koopt.
Poster: dj_h2o
de x1 echt een zalig ding
Poster: Tekhead
wie niet waagd, blijft....
Poster: kobuz
Tja, tis maar net wat je leuk vind natuurlijk. Zo ben ik fan van traktor geworden dmv het mappen van een korg nanokontrol en een hercules geluidskaartje. Avondje klooien en het ging prima, maar ik had me dan ook goed in gelezen en ging niet voor elke scheet een topic openen op fora. Maar ben het met je eens dat wanneer je niet zo handig bent met computers dat je beter voor plug n play kan gaan.