Traktor verdacht goedkoop nu? Of niet? (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Darryl765    posted on 06-11-2010 17:56
Beste mensen,

Native Instruments is nu wel heel erg aan het stunten met zijn prijzen. Hun Traktor paketten verkopen ze nu met 50% korting! Zo is het Traktor Scratch Pro pakket nu voor maar ?300,- te krijgen en het Traktor Scratch Duo pakket voor maar ?175,-..

Betekent dit dat er een nieuwe versie aankomt? Er zijn echter wel rumoeren dat Native Instruments hun Traktor software willen updaten met de software van de S4-controller. Ook werd er beweerd dat misschien de Audio 8 DJ wordt geupgrade. Maar al deze informatie is afkomstig van onbetrouwbare bronnen.

Wat denken jullie? Is dit gewoon een promotiestunt of zijn ze daadwerkelijk bezig hun voorraden te 'legen'? Misschien hebben jullie ook wel betrouwbare informatie!

Ik hoor het graag, maar ik denk dat andere forumleden hier ook wel geinteresseerd in zijn.

[NAMM 2011 komt er ook weer aan, misschien komt NI echt met iets nieuws.]
User edit by Darryl765 on 06-11-2010 @ 17:57:49 (4%)

What do you think about Traktor verdacht goedkoop nu? Of niet? ??

Vote :   

main    posted on 06-11-2010 17:58
zou vrij dom zijn om eerst zoveel mogelijk te verkopen en daarna met een (duurder) beter product te komen..

zou betekenen dat ze eerst de markt gaan verkleinen voor native instruments producten en daarna een nieuw product releasen wat daardoor slecht verkoopt... beetje dom lijkt me persoonlijk..
Darryl765    posted on 06-11-2010 18:04
Wat ik dus denk is dat ze zoveel mogelijk TSP pakketten willen proberen te verkopen om later met een software update te komen waarvoor je moet betalen..

Maar als ze ook van plan zijn hardware updates te doen, slaat ik me bij jou aan. Dan is dat best dom.
Bvanleeuwen    posted on 06-11-2010 18:16
Of jullie dat nou dom vinden of niet, zo gaat dat over het algemeen kort voor de introductie van nieuwe producten!
Ik denk niet dat ze 'zoveel als mogelijk' verkopen maar slechts de huidge voorraden willen verkleinen.
Tekhead    posted on 06-11-2010 18:21
Poster: main
zou vrij dom zijn om eerst zoveel mogelijk te verkopen en daarna met een (duurder) beter product te komen..

zou betekenen dat ze eerst de markt gaan verkleinen voor native instruments producten en daarna een nieuw product releasen wat daardoor slecht verkoopt... beetje dom lijkt me persoonlijk..

Idd, eerst alle potentieele klanten laten kopen, en nadien met nieuwe software etc... komen, tja, dan ga je nog moeilijk kopers vinden want die hebben net de oude gekocht. Zo dom zullen ze topch niet zijn zeker.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
main    posted on 06-11-2010 18:36
en anders gaan ze ineenkeer bi(er)zar rijk worden
Sebasz    posted on 06-11-2010 18:46
voorraden legen? :p dat gaat niet echt op voor software lijkt me zo Winking my eye
Esmee    posted on 06-11-2010 19:05
Op de software inderdaad niet.... Maar je hebt toch ook een geluidskaart bij bepaalde pakketten? Die zijn ook in de aanbieding... Als er een heel nieuw product komt met andere geluidskaarten is het wel fijn als ze zoveel mogelijk verkopen.
Eigenlijk, verwacht ik wel dat ze met een nieuw product zullen komen.
Ik citeer uit hun mail:
'This once in a lifetime offer runs for a limited time and only while supplies last*, so take home the TRAKTOR jackpot today
* Offer ends December 31, 2010. Boxed products are only available while stocks last!'

Als je niet met een nieuw product komt zet je niet iets neer als 'while sotcks last'
main    posted on 06-11-2010 19:43
zit wat in, maar dan zou t nog steeds een minder slimme zet zijn van NI
Darryl765    posted on 06-11-2010 19:55
Nu denk ik inderdaad ook dat NI hardware gaat updaten. De NI Audio 8 is ook een paar jaartjes oud..

Een maat van me is van plan nu een TSP pakket?aan te schaffen.?Wat denken jullie, doen of niet? Het is niet zo dat hij het nu nodig heeft.
Xurion    posted on 06-11-2010 20:01
Ik zeg doen
Joep    posted on 06-11-2010 20:01
Gewoon doen! Het scheelt 300 euro en of er nu wel of geen nieuwe versie komt, traktor scratch pro werkt prima.
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
FML    posted on 06-11-2010 20:04
De oude versie snel verkopen als er een nieuwe versie aankomt , mensen willen toch wel weer de nieuwste versie Winking my eye . en met een update kan dat. of je wacht .. uit eindelijk zal je op de zelfde prijs uit komen. Cool

en ik sluit me aan bij joep Happy, laughing
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 06-11-2010 @ 20:05:04 (15%)
Darryl765    posted on 06-11-2010 20:09
Poster: Luni-B
uit eindelijk zal je op de zelfde prijs uit komen. Cool

Wat bedoel je hier precies mee? Als er een totale nieuwe versie of een verbetere variant van het Traktor Scratch Pro pakket komt, zal deze echt wel een stuk duurder zijn dan ?300,-
Camino    posted on 06-11-2010 22:22
Ik denk dat er niet echt veel twijfel is dat er een upgrade komt voor TSP... eerst is de software enkel voor de S4 beschikbaar, maar ik wed er alles op dat voor het einde van 2011 er een software versie met scratch ondersteuning uitkomt...
Tekhead    posted on 07-11-2010 03:41
Wat het ook voor reden mag wezen, tis en blijft een lekkere korting en bereiken er een veel grotere doelgroep mee, die het nu wel kunnen en/of willen betalen en waardoor?er bij deze groep dus ook een groot potentieel aan blijvende klanten is.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dav3    posted on 07-11-2010 09:01
de vorige x toen dat was kwam Traktor Pro uit..
www.everybeat.nl
DJSHAK3S    posted on 07-11-2010 10:02
de audio 4 dj los is niet goedkoper,
waarschijnlijk blijven de interface's
Bvanleeuwen    posted on 07-11-2010 11:34
Poster: Sebasz
voorraden legen? :p dat gaat niet echt op voor software lijkt me zo Winking my eye

Zeker wel.
BennoRevelli    posted on 07-11-2010 12:32
Tuurlijk kan dit wel, want de software die ze nog op cd hebben liggen zullen ze vast niet willen weggooien.
Maar ik denk persoonlijk dat er gewoon weer een betaalde update zal komen.

Een totaal nieuwe versie lijkt me geen slimme zet met deze actie.. maar we gaan het zien.
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Sebasz    posted on 07-11-2010 13:06
Poster: Bvanleeuwen

Zeker wel.

tuurlijk niet. het is niet zo dat ze 1000 zip files op voorraad hebben liggen :')~!!!! hahaha

en van die cdtjes liggen ze heus niet wakker. die kosten hen misschien 1 cent per cd
User edit by Sebasz on 07-11-2010 @ 13:07:13 (59%)
dj_h2o    posted on 15-11-2010 22:38
begin van volgend jaar komt er een nieuwe traktor uit!
TH3llC    posted on 15-11-2010 22:55
Poster: dj_h2o
begin van volgend jaar komt er een nieuwe traktor uit!

bron?
Detroyt    posted on 16-11-2010 08:29
Wat Dj_h2o zegt klopt inderdaad. In de S2 store in Genk vertelde ze dit ook.? daar waren alle pakketten van traktor als uitverkocht, en ze konder en ook geen meer krijgen omdat ze dus met iets nieuws komen.
Dolivieira    posted on 16-11-2010 08:59
Zal best wel zo zijn dat er een nieuwe komt vogend jaar. Als het een totaal nieuwe versie is dan pas ik effe. Deze werkt naar behoren. Ik denk zelf dat ze de software wel gaan upgraden. Nu zo veel mogelijk totaal pakketten verkopen en dan de software update verkopen. Marketing is dat. Eerst je laten binden aan het product en dan moet je wel de software gaan kopen. Zoveel mogelijk klanten generen. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
kobuz    posted on 16-11-2010 10:24
Poster: Bvanleeuwen
tuurlijk niet. het is niet zo dat ze 1000 zip files op voorraad hebben liggen :')~!!!! hahaha

en van die cdtjes liggen ze heus niet wakker. die kosten hen misschien 1 cent per cd

Die cd zit in een doos met een gebruiksaanwijzing en een key erin voor de software. Dat kost wel wat meer dan 1 cent gok ik. Zeker als ze dat nog voor een mooie prijs kunnen verkopen gaan ze dat natuurlijk niet weg gooien. Verder zorgen ze er met deze actie voor dat een hoop mensen aan de Traktor gaan die dan anders misschien niet zouden doen. Erg slim als je het mij vraagt, is toch weer een groter klantenbestand, waarvan uiteindelijk toch wel een groot deel de upgrade koopt.
User edit by kobuz on 16-11-2010 @ 10:24:50 (8%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

87 Users online: 33 Guests (54 Unknown)
Pages generated today : 10.755
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.678.770