Welke software , controller en audio interfac
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ken007    posted on 03-11-2010 01:45
Ik heb uiteindelijk besloten om binnen kort een MacBook PRO te gaan halen (weet nog niet zeker welke maar waarschijnlijk een 15inch) Nu vraag ik mij nog af welke software en welke controllers? SOFTWARE: - uiteraard wil ik dat deze zeer goed tezamen met itunes werken! - Ik vind persoonlijk Virtual DJ beter werken als traktor maar op dit moment heeft traktor een zeer goede promotie zou ik mij traktor gaan halen? - Nog tips? CONTROLLER: - Deze moet zeer goed samengaan met mijn MacBook en met de software! INTERFACE: - Ik wil zeker als aansluitingen: 1koptelefoon,2 outs naar mengpaneel,2 ins budget? - dat is er niet echt, ik spaar tot ik genoeg heb xD alvast bedankt iedereen

What do you think about Welke software , controller en audio interfac ??

Vote :   

DJSHAK3S    posted on 03-11-2010 14:55
traktor scratch pro of duo pakket, nu in aanbieding dus als je geld hebt gewoon doen makkelijker kan het niet.
TH3llC    posted on 03-11-2010 15:00
traktor s4 misschien?
ken007    posted on 03-11-2010 15:52
Ja ik weet dat traktor Pro en duo nu in de aanbieding staan en ga het mij misschien halen!
Dan nog de interface en de controller he XD

al bedankt
DJSHAK3S    posted on 03-11-2010 16:10
audio 4dj of 8dj.
zou beggine met duo + audio4 dj + controller kan verschillen licht eraan wat je ervoor over heb,,
als je echt veel geld heb 4d , s4 of 3d
altijd leuk blijvende vestax controllers vci100 , vci300
reloop digital jockey 2 kan ook.

budget graag?
RiX    posted on 03-11-2010 19:16
Kheb zelf (naast vinyl en cd-set) ook digitaal:

- Macbook pro (goede keus!)
- Reloop digital jockey II (controller ed.). Zeker Mac compatible en al afgestemd op Traktor!
- Audio 8 dj (briljant geluid, meerdere outs, 1 mic-in, send/return. Top ding!)

Een supersetje, al zeg ik 't zelf.

Een maar! Op grotere feesten draai ik alsnog liever met cd's / vinyl en/of time-code. Simpelweg om de reden, dat als je Macbook ermee kapt (als... Happy, laughing), dat je dan nog met je eigen vinyl en cd's verder kan draaien.

100% digitaal vraagt om een backupsysteem.

Veel wijsheid en plezier van je aanschaf straks.

This is an old Topic

No new postings for 5.217 days.
 Post CommentThat would be 173.9 months
or a whopping 14.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

64 Users online: 21 Guests (43 Unknown)
Pages generated today : 6.190
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.772.096