Poster: Mixt-Ape
Trap niet in die KRK-stuff, koop Yamaha monitors!
Poster: Xtremer
Hidden message gelieve alleen te gebruiken als het om URL's gaat van mixtapes of download links.
Dit soort dingen zijn niet nodig!
Ontopic:
Ik kan je een set KRK RP-6G2 monitoren aanraden. Cortex iKey monitoren zijn ook leuke dingen. Spaar je even door dat zou ik gaan voor Syrincs speakers.
Poster: Seca
Groot gelijk.
Ik heb ooit eens in de winkel de KRK 6 en de Yamaha HS80M getest, ik wist direct wat kiezen.
Natuurlijk is dat in ieder ander gehoor anders.
Poster: Ynnck
zelf heb ik de m-audio bx5a deluxe op mijn kamer staan !
kende het merk niet, maar was een aanrader van de verkoper. (S2000 Genk)
heb ze al uitvoerig getest en zijn echt hun ?200 waard !
heb de bx8a deluxe mogen uittesten in de winkel, gingen veel harder dan de bx5a maar was t? zwaar voor op mijn kamer. zou gewoon eens gaan kijken voor deze twee, want ik stond der ook enorm versteld?van !
Poster: Lucalicious
een monitor is een ander woord voor een speaker. oftewel, hier komt je geluid uit, vrij essentieel haha
Dat kan idd, monitors zijn altijd beter maar om mee te beginnen maakt het niet zoveel uit,, zolang je maar een speaker bij je oor ofzo hebt, zodat je deftig kan monitoren!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.