Ik heb net mijn pioneer Cmx 5000 verkocht, Nu ben ik op zoek naar iets nieuws en mijn oog viel op de HC4500 icm met Traktor pro of de Hc 5000 icm met serato itch, welke van de 2 geven jullie de voorkeur ?
Ook zag ik een hd 2500 wat mij ook handig lijkt door de ingebouwde HDD en toch ook de midi functie
What do you think about Denon DN-HC4500 of DN-HC5000 (of HD2500) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
De HC-5000. Deze is ervoor gemaakt om perfect met Serato Itch samen te werken, net zoals de X1 dat voor Traktor is. Als je zelf een speler moet gaan mappen zoals bvb. de HC-4500 met Traktor dan zal deze nooit 100% logsich mapbaar zijn zoals jij wil (heb ik zelf ervaren met de HC-4500). Je hebt een knop te kort of over en dan moet je een knop met een andere functie voor dit of dat gebruiken of het tekentje op de player zelf komt niet overeen met de functie in de software... Dat is bij de HC-5000 absoluut het geval niet, de knoppen op de speler zijn gemaakt volgens de functies/knoppen in de software, en dat maakt het enorm handig en overzichtelijk.
Als je geen speler wil in combinatie met software, maar met een HD?met muziek (zonder bvb een laptop)?dan kun je voor de HD-2500 gaan, alleen vind ik deze niet echt overzichtelijk met zijn zwart/wit dotmatrix scherm. Te veel info op een kleine oppervlakte, een alternatief hiervoor is de MEP-7000 van Pioneer. Deze is iets overzichtelijker volgens mij en als je Pioneer gewend bent...
De HD-2500 wordt voor zover ik weet niet meer gemaakt?of je zou een rest voorraad ergens moeten kunnen krijgen. Ik heb er zelf een en ik moet zeggen dat het een prima ding is met een heel goede zoekfunctie (handig is daarbij dat je een toetsenbord kan aansluiten en zo makkelijk je zoektermen kan intikken. De indeling van het lcd-scherm (monochroom, geen kleur) had inderdaad beter gekund, maar voor de rest is het een prima apparaat.
Wat de HC-5000 betreft kan ik me aansluiten bij Skyline. Als je Itch wilt gebruiken is dat natuurlijk een superoplossing met?plug & play integratie van Itch met de hardware van Denon.
This is an old Topic
No new postings for 4.713 days. Post CommentThat would be 157.1 months or a whopping 12.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.