Poster: main
werd hierboven al gezegd tek, ik zei alleen even bambam's beredenering
Poster: Tekhead
Ik heb jou gequote, want als ik de ... quote krijg ik weer vanalles over me heen, snap je ?
Poster: tairip
Iedereen die dealer is doet hier aan mee!
Iedereen die dealer is doet hier aan mee!
Poster: DaCompra
Bedoel je daarmee dat jullie deze actie ook hebben?
Poster: bambamstudio
waarom denk je dat Tairip de plaatsnaam van de webshop heeft gecensureerd? ik noem dat belangenverstrelling , dit is tevens mijn laatste post hier, het ga jullie goed.
Marc
Poster: bambamstudio
waarom denk je dat Tairip de plaatsnaam van de webshop heeft gecensureerd? ik noem dat belangenverstrelling , dit is tevens mijn laatste post hier, het ga jullie goed.
Marc
Het maakt mij niet uit waar mensen het kopen! Het gaat erom dat hier verkapte reclame gemaakt word voor een shop waar Bam werkzaam is. En alleen de naam van de shop niet noemen is in mijn ogen verkapte reclame omdat iedereen natuurlijk wel snapt waar het om gaat.
Poster: Tekhead
je hebt er die denken dat ze meer zijn als een ander en als ze erop gewezen worden zijn ze piss't off !
Poster: kuituhh
Ik heb ongeveer dezelfde vraag alleen dan met 2x cdj800 en 1x technics sl1200. Kun je net als op een 2 kanaals mixer een switch omzetten ofzo? Zodat ik niet alleen gebonden ben aan mijn pioneers in combi met traktor DUO?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.