Ik snap iets niet, en ik kan het hier ook nog niet vinden op het forum.
Ik heb 2 cdj 2000s en een djm 2000. Ze zijn allebei aangesloten met netwerk kabels aan de djm 2000. Bij de ene cdj 2000 word het jog wheel wel rood als die afspeelt en bij de andere helemaal niet weet iemand waaraan dit kan liggen?
Alvast bedankt
Poster: feestbeest
Wanneer je de fader van het kanaal van je cdj omhoog doet krijgt hij een rode ring. Dat hij rood kleurt is niets meer dan een teken dat de speler ''onair' is.
Google is your best friend!
Poster: Tekhead
of nen Limburgse CDJ, die reageert wat trager
Poster: T-to-the-J
Je moet ook van allebij de link kabels aansluiten in de djm, niet alleen link kabels van de ene cdj naar de andere. Kijk eens of het geluid signaal op hetzelfde kanaal binnekomt als dat je de link kabel hebt zitten.
Poster: DJBas
Bij instellingen op je cdj moet 'on air display' aanstaan, dan doet ie het als het goed is
Poster: Tekhead
Idd, toch niet beledigd gevoeld merk ik. Toppie
Poster: Desist
Ik snap iets niet, en ik kan het hier ook nog niet vinden op het forum.Ik heb 2 cdj 2000s en een djm 2000. Ze zijn allebei aangesloten met netwerk kabels aan de djm 2000. Bij de ene cdj 2000 word het jog wheel wel rood als die afspeelt en bij de andere helemaal niet weet iemand waaraan dit kan liggen?Alvast bedankt
hoi heb je het opgelost ? de mijne doen het namelijk niet heb ook de cdj 2000
Die rode jogwheel zoals je het omschrijft heeft officieel 'On Air' display en is een functie die je in de instellingen van de spelers moet aanzetten. Je kunt dit per speler aan of uit zetten.
Wat doet On Air Display ?
Deze verlicht het jogwheel rood zodat deze 'live' staat, oftewel wanneer de fader open staat. Deze term komt uit de radio wereld en was een waarschuwing dat de microfoon open staat dus wat je zegt kunnen de luisteraars horen.
Welke voorwaarden zijn er ?
Om de On Air display werkend te krijgen zijn er een aantal dingen nodig :
Dan zodra de schuif omhoog gaat, licht het jogwheel op van het deck wat op dat kanaal zit aangesloten.