Hoi, Ik ben dj liberty kben 13jaar kwoon in belgie maar binnenkort in nederland omdak ik de nationaliteit heb. Ik ben geen professionele dj ik draai juist gewoon op familiefeesten en voor de scouts in beveren. Mijn stijl is: trance,hardtrance,hardstyle Nu ik heb een probleempje: ik wil al mijn materiaal in flightcases steken maar ik weet niet wat ik moet nemen ik heb het op jimtv gezien op going out de ripp off en die mensen hebben een flightcase waar 2platenspelers en 1mixer in zitten en daarin kunnen ze mixen zoiets zoek ik ook maar ik wete niet hoe dat heet. Wat raden jullie mij aan?
Mijn gear: 1xBehringerdjx-700 1xPioneer cdj-800 1xJbsystems high q10(raar maar waar ik ben er tevreden van nog gene problemen gehad) 1xJbsystems T2(zoekt stof tegenwoordig)
nu die high q10 gaat weg en die t2 ook ga ik vervangen door een technics sl-1200
User edit by the-melody on 29-12-2005 @ 13:42:19 (17%)
What do you think about Heyz iedereen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hallo dj liberty, welkom !! ik zit ook bij scouting !! draai bij ons ook wel eens op de beruchte scouting feesten. (zullen er wel wat anders uitzien dan jou feestjes maar dat maakt niet uit !) groetjes Snackbarry
Het gaat er bij ons wel een paar tandjes ruiger aan toe dan bij jullie, dat wat ik me kan voor stellen. Denk dat er bij ons net wat meer biertjes gedronken worden.
nee juist gewoon af en toe eens een goede fuif waar ik draaie de versterkers helemaal los en begin maar nu gaan ze wel op reis in de grote vakantie met heel de groep. ps: hebben jullie ook een groot terrein?
@mrtnt ben al aan het sparen van mijn 10jaar en afentoe eens iets gekregen zoals een behringer voor mijn verjaardag van heel de familie dus dat gaat goed vooruit he
Ik heb liever een gewoon standaard model als platenspeler niet zoals een T2.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.