Hey d-dany,
ik heb je andere topic ookal gelezen..
Ik ben nu 16, en op m'n 14e had ik al een goedkoop skytec setje staan.... nou daar kon ik niet al te veel mee...
en ik weet niet zeker,,, maar toen ik 13 was zag ik bij een vriend van mij dat ie al cdj 800 mk2's had staan...
Ik was zo jaloers op hem, maar aan de andere kant zag ik dat t dus wel mogelijk was dat je op jonge leeftijd al echt goed spul kon hebben... dus ik ben gaan sparen....
Iedereen kwam aan van ja je bent gek dat je dat soort spullen gaat halen dit dat zus zo...
Maar ik had zoiets van ja jullie kunnen me wat,,,(t waren zelf geen dj's
) ik wil gewoon nu eindelijk meteen iets kopen dat fatsoenlijk is!!!
en zo heb ik dan na bijna 2.5 jaar sparen een dikke set met 2 cdj's en een xone aangeschaft deze zomer.
Ik zeg niet dat je (meteen) voor pioneers moet gaan ofzo, er zijn genoeg andere goede merken.
Ik raad je wel aan om serieuze spullen te kopen en niet zon crap waarvan je denkt van ach dan heb ik vast iets en dan koop ik dan later wel wat nieuws.. dat is weg gegooid geld!!!!
Dus laat je goed adviseren en schrijf voor jezelf op waarom je iets wel of niet wil, en maak zo een wel overwogen keuze
!
Of het nu numark,pioneer,denon,fame, technics of wat voor merk dan ook wordt... ik wens je heel veel draai plezier!!!!
(sorry heel veel gear tips kan ik je niet geven aangezien ik nog niet met veel echt heb gedraait, alleen wat heb gekloot in de winkels... maar kan je wel vertellen dat cdj850 en xone:22 geweldig zijn
!!!)