Test : Xone 92 - DJM 2000 - Rane Sixty Eight (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

JohnyRumble    posted on 13-10-2010 12:47
2010... het jaar van de nieuwe mixers. Ikzelf heb de luxe gehad deze 3 mixers volledig te mogen testen bij mij thuis. Ik heb elke mixer uitbundig op verschillende punten getest die voor mezelf belangrijk zijn. Daarnaast heb ik de mixers ook gewoon algemeen getest, aangezien niet iedereen mixt zoals ik (vrij energie en technisch met veel effecten) Ik ga de 3 mixers kort overlopen, als jullie vragen hebben over ??n van de drie vuur je die maar af... Bij deze de link ==> ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
User edit by JohnyRumble on 14-10-2010 @ 22:21:49 (97%)

What do you think about Test : Xone 92 - DJM 2000 - Rane Sixty Eight ??

Vote :   

JohnyRumble    posted on 14-10-2010 21:53
Werkt de link al? Anders upload ik nog eens opnieuw. Grtz
BennoRevelli    posted on 14-10-2010 21:54
bij mij wel,, moest 2 x opnieuw proberen.. maar bij mij doet hij het gewoon, nu ook..
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
DJNazdrovje    posted on 14-10-2010 22:00
Zeer aangename review om te lezen.
Zo hoor je ook eens de mening van een Dj die het heeft voor effecten. En daar alles uit wil halen.
main    posted on 14-10-2010 22:11
zou de link ook even in de startpost zetten en klikbaar maken!

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
feestbeest    posted on 14-10-2010 22:13
Kort maar krachtig! Geweldige review! Mooi hoe je het over de DJM 2000 hebt. Ik zie dit echt als een review die is geschreven die PUUR ALLEEN op de mixer heeft gelet en niet op het pioneer/A&H stikkertje. Ik wacht op de review van de DB4Happy, laughing
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
User edit by feestbeest on 14-10-2010 @ 22:15:43 (100%)
JohnyRumble    posted on 14-10-2010 22:18
DB4 komt zeker, kijk er zelf ook wel naar uit :p Maar zal nog even moeten wachten. Thx voor de comments Winking my eye GRtz
main    posted on 14-10-2010 22:28
nog even je review gelezen: (nouja, even, helemaal!) geweldig! zoals hierboven gezegd, dit is niet standaard, commercieel looks zijn goed dus kwaliteit is goed.
nee, dit is gewoon hoe het is. wat ik vooral mooi vind is dat je de nadelen van de djm 2000 benoemd, dit is namelijk de 1e keer dat ik dit ergens lees, en ergens kan ik me er helemaal in vinden dat het helemaal niet zo goed is.

<offtopic> eigenlijk net zoals mijn mening over de cd spelers van pioneer (het is perfect spul ja), maar het werkt net niet natuurlijk voor mij. allemaal te 'machienerig' beatmatchen op een pioneer is niet nodig, dat doet het ding bijna zelf.. de jog moet je echt niet meer aanraken als je gematcht hebt, anders gaat het fout. daarom ben ik nog steeds zeer tevreden over mijn numarkjes, ik moet veel bij draaien, en veel moeite doen om er strak mee te mixen ja. vind ik dat erg? nee! ik vind het heerlijk! toen ik met pioneer's bezig was had ik zelfs even het gevoel dat ik niet wist wat ik moest doen want alles stond klaar om te gaan maar het nummer was nog midden in de climax. (degene die mijn mix style kennen weten dat ik meestal vrij druk en snel mix met hier en daar wat effectjes).
dit heeft verder niks te maken met de kwaliteit van de pioneer cd spelers zelf, de kwaliteit is geweldig al niet grandioos. genoeg opties, werkt zoals je wilt dat het werkt, duidelijk en het ziet er allemaal gelikt uit</offtopic>
Tekhead    posted on 14-10-2010 23:54
Je hebt je best gedaan en dat verdient altijd een pluim, maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik het toch redelijk vaag vind, en dat is een beetje jammer.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
JohnyRumble    posted on 15-10-2010 12:48
Poster: Tekhead
Je hebt je best gedaan en dat verdient altijd een pluim, maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik het toch redelijk vaag vind, en dat is een beetje jammer.
  Ik zou er nog veel dieper kunnen op ingaan maar wou het kort houden Winking my eye Zoals ik al zei, als je meer wilt weten wil ik er gerust op antwoorden. De tekst is mijn eerste indruk, als ik echt tot in detail ga en alles opnoem dan waren het geen 3 maar 30 blz'en.
Tekhead    posted on 15-10-2010 13:04
Dat begrijp ik, en heb er zoals gezegd ook alle begrip voor, bedoelde enkel maar dat er sommige sectie's op de mixers een ietwat diepergaande review verwachte, zie het als een opbouwende reply Johny.
JohnyRumble    posted on 15-10-2010 14:28
Dat begrijp ik, en heb er zoals gezegd ook alle begrip voor, bedoelde enkel maar dat er sommige sectie's op de mixers een ietwat diepergaande review verwachte, zie het als een opbouwende reply Johny.
  Ik kon idd nog dieper gaan over de Sixty Eight, maar over de DJM 2000 was ik naderhand bijna beu om erover te praten. De 2000 is de mixer die met het meeste show is onthaald en eigenlijk in mijn ogen weinig show brengt. Grtz
Tekhead    posted on 15-10-2010 18:37
Poster: JohnyRumble
Ik kon idd nog dieper gaan over de Sixty Eight, maar over de DJM 2000 was ik naderhand bijna beu om erover te praten. De 2000 is de mixer die met het meeste show is onthaald en eigenlijk in mijn ogen weinig show brengt. Grtz

Daar waren de meeste hier op aan't wachten, want over de djm-2000 is al zoveel gezegd en geschreven, maar jij durft het aan om hem op z'n plaats te zetten ! Als je effe tijd moest hebben doe nog ff een diepgaander review over the Rane 68, we zouden er zeer happy mee zijn.
JohnyRumble    posted on 16-10-2010 10:36

Daar waren de meeste hier op aan't wachten, want over de djm-2000 is al zoveel gezegd en geschreven, maar jij durft het aan om hem op z'n plaats te zetten ! Als je effe tijd moest hebben doe nog ff een diepgaander review over the Rane 68, we zouden er zeer happy mee zijn.
  Geen probleem, ik zal er vandaag aan beginnen schrijven Winking my eye Zal hem begin volgende week dan posten. Zal wel nieuw topic beginnnen. Grtz
Tekhead    posted on 16-10-2010 19:22
Zupper !!
Mixt-Ape    posted on 16-10-2010 19:25
Yeaaaaaaaaaaaaah, looking forward.
djroy16    posted on 17-10-2010 17:55
ik wil toch graag even reageren op je review... Je noemt het touchscreen bij DJM 2000 ' not done '. kan je misschien uitleggen waaromConfused Na de verkoop van mijn djm 800, ben ik zelf sinds kort ook de trotse eigenaar van een DJM 2000. Het touchscreen was voor mij helemaal nieuw maar als je hier een paar uurtje mee gespeeld hebt kan je er leuke effecten uit toveren. Ik moet wel zeggen dat het een toevoeging is op het bovenste effect gedeelte. De DJM 2000 is ontwikkelt in combinatie met de CDJ 2000 spelers. Link deze aan je DJM 2000 die je weer doorkoppelt aan je PC met Rekordbox en er gaat een hele nieuwe wereld open. Misschien is het leuk om de mixer daar is grondig op te testen? Ook kan je de MIDI functie die op de mixer zit, weer gebruiken om extra effecten toe te voegen... Ik ben wel helemaal eens dat de geluidskwaliteit het zelfde is gebleven. Een Dateq, Rodec of A&H tafel verslaan Pioneer op dit gebied.
qntr0l    posted on 17-10-2010 18:44
Bestand is tijdelijk niet beschikbaar!
T-to-the-J    posted on 17-10-2010 18:49
Als je ff je mail pm'ed, dan stuur ik m wel op naar je.
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
JohnyRumble    posted on 17-10-2010 20:48
Poster: djroy16
ik wil toch graag even reageren op je review... Je noemt het touchscreen bij DJM 2000 ' not done '. kan je misschien uitleggen waaromConfused Na de verkoop van mijn djm 800, ben ik zelf sinds kort ook de trotse eigenaar van een DJM 2000. Het touchscreen was voor mij helemaal nieuw maar als je hier een paar uurtje mee gespeeld hebt kan je er leuke effecten uit toveren. Ik moet wel zeggen dat het een toevoeging is op het bovenste effect gedeelte. De DJM 2000 is ontwikkelt in combinatie met de CDJ 2000 spelers. Link deze aan je DJM 2000 die je weer doorkoppelt aan je PC met Rekordbox en er gaat een hele nieuwe wereld open. Misschien is het leuk om de mixer daar is grondig op te testen? Ook kan je de MIDI functie die op de mixer zit, weer gebruiken om extra effecten toe te voegen... Ik ben wel helemaal eens dat de geluidskwaliteit het zelfde is gebleven. Een Dateq, Rodec of A&H tafel verslaan Pioneer op dit gebied.
  Ik heb zelf een DJM 2000 gekocht EN terug verkocht Happy, laughing Voor mij is dit geen goeie mixer. Het is zoals je zegt ''mee gespeeld'', de djm 2000 is idd speelgoed. Vergeet niet dat de DJM 2000 MAAR 500 euro duurder is dan de 800. Dus zoals ik al zei, het idee is goed van pioneer maar ze hebben het slecht uitgevoerd. Als je hier echt kwaliteit wilt dan moet die mixer 3000 euro kosten. Het touchscreen is voor MIJ not done Happy, laughing Voor jou mss wel als je graag alles tot in detail afmixt dmv met je vingers over een schermpje te bewegen Happy, laughing Het is wat je zelf wil en wat je wil moet je zelf maar uitzoeken. Ik heb uitgezocht dat de DJM 2000 geen goeie optie is voor mij. En als je het over een nieuwe wereld heb dan moet je is de rane sixty eight in combinatie met ableton proberen Happy, laughing The bridge ook wel genoemd. Test dat mss eens en kom dan terug welke wereld je het meest aanspreekt Winking my eye Grtz
tairip    posted on 22-11-2010 20:58
Cleaning up!

Topic is beantwoord, bij deze:

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

210 Users online: 11 Guests (199 Unknown)
Pages generated today : 30.475
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.897.497