Poster: djroy16
ik wil toch graag even reageren op je review...
Je noemt het touchscreen bij DJM 2000 ' not done '. kan je misschien uitleggen waarom
Na de verkoop van mijn djm 800, ben ik zelf sinds kort ook de trotse eigenaar van een DJM 2000. Het touchscreen was voor mij helemaal nieuw maar als je hier een paar uurtje mee gespeeld hebt kan je er leuke effecten uit toveren. Ik moet wel zeggen dat het een toevoeging is op het bovenste effect gedeelte.
De DJM 2000 is ontwikkelt in combinatie met de CDJ 2000 spelers. Link deze aan je DJM 2000 die je weer doorkoppelt aan je PC met Rekordbox en er gaat een hele nieuwe wereld open. Misschien is het leuk om de mixer daar is grondig op te testen?
Ook kan je de MIDI functie die op de mixer zit, weer gebruiken om extra effecten toe te voegen...
Ik ben wel helemaal eens dat de geluidskwaliteit het zelfde is gebleven. Een Dateq, Rodec of A&H tafel verslaan Pioneer op dit gebied.
Ik heb zelf een DJM 2000 gekocht EN terug verkocht

Voor mij is dit geen goeie mixer. Het is zoals je zegt ''mee gespeeld'', de djm 2000 is idd speelgoed. Vergeet niet dat de DJM 2000 MAAR 500 euro duurder is dan de 800. Dus zoals ik al zei, het idee is goed van pioneer maar ze hebben het slecht uitgevoerd. Als je hier echt kwaliteit wilt dan moet die mixer 3000 euro kosten.
Het touchscreen is voor MIJ not done

Voor jou mss wel als je graag alles tot in detail afmixt dmv met je vingers over een schermpje te bewegen

Het is wat je zelf wil en wat je wil moet je zelf maar uitzoeken. Ik heb uitgezocht dat de DJM 2000 geen goeie optie is voor mij.
En als je het over een nieuwe wereld heb dan moet je is de rane sixty eight in combinatie met ableton proberen

The bridge ook wel genoemd. Test dat mss eens en kom dan terug welke wereld je het meest aanspreekt

Grtz