Loopwerk Reloop RMP-2 speler
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

skyline643    posted on 03-10-2010 11:08
Hallo,

Sinds gisteren krijg ik op mijn ene Reloop speler steeds de melding 'disc error' bij meerdere cd's wat er volgens mij op wijst dat het loopwerk aan vervanging toe is.
Anyway, na het toestel open te schroeven kom ik bij deze speler (tot mijn verontwaardiging) het KSS 213Q laser tegen en het loopwerk zelf is de KSM213QCS. Beide ben ik nog nooit tegengekomen. In mijn vorige OEM-spelers zat altijd het KSS 213C loopwerk. Volgens aboutdj zou zelfs het KSS 213V loopwerk moeten zitten.
Kan iemand bevestigen dat dit in meerdere Reloop RMP spelers zo is dat het Q loopwerk er in zit? Of waren er problemen met het V loopwerk en is men dan maar overgestapt op het Q loopwerk?

Kan het Q loopwerk vervangen worden door een C of V loopwerk of niet?

What do you think about Loopwerk Reloop RMP-2 speler ??

Vote :   

Boyd    posted on 04-10-2010 12:32
Ik denk dat deze niet uitwisselbaar zijn. Maar een Q loopwerk vind ik op internet voor 13 euro, maar dan komen er nog wat verzendkosten bij.
skyline643    posted on 04-10-2010 16:54
Yep, heb het ook gevonden en besteld. Ik heb er direct 2 genomen want de andere speler zal waarschijnlijk binnenkort volgen, ze zijn min of meer in dezelfde periode gekocht.

Ik heb lang moeten zoeken, die Q loopwerken zijn amper te vinden. Anyway, we zullen het zelf vervangen en dan zien we wel of alles terug naar behoren werkt Cool

This is an old Topic

No new postings for 5.121 days.
 Post CommentThat would be 170.7 months
or a whopping 14 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

84 Users online: 9 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 9.787
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.970.017