Poster: EsmeeJe video partner Bouncy wel:P
Ik denk dat hij dat meer bedoelde in de richting van;.... Omg gebruik je een pcwaarom geen mac?
(niet dat ik een mac heb)
Poster: YorickJa, idd, Esmee, beetje respect voor mijn mac... (je hebt er tenslotte zelf met watervaste stift op zitten kliederen :P) Zonder mijn mac had t3rribletwo niet bestaan... :P
Je video partner Bouncy wel:P
Poster: YorickLeuk koppeltje die twee!
Je video partner Bouncy wel:P
Poster: SaskiaNee, je bent niet de enige.. Voor mij is het ook definitief een ' No Go '
Ben ik echt de enige die niet snapt wat iedereen zo geweldig vind aan nein mann?
Poster: LimbGirdle Leuk koppeltje die twee!Totdat je weet hoe het er aan toegaat tussen ons 2 af en toe :P
Poster: Yorick:')
Kijk,, Over paar jaar is het Esmee kook is voor me Esmee maak je het huis schoon Esmee wat eten we zo Esmee ,,,,,
Poster: SaskiaNeen je bent niet de enige.
Ben ik echt de enige die niet snapt wat iedereen zo geweldig vind aan nein mann?
Poster: Yorick
Kijk,, Over paar jaar is het Esmee kook is voor me Esmee maak je het huis schoon Esmee wat eten we zo Esmee ,,,,,
Poster: YorickEchtwel (A)
Poster: EsmeeEsm?e, ga nou eerst je huiswerk doen voordat je aan de clipmix begint... Esm?e: Nee, geen zin in
Haha wyts en ik samen, dat wordt m echt helemaal niet gok ik zo. Sorry Wytse maar volgensmij zou ik me alleen maar aan je irriteren (A)
Wytse stil ik probeer mn huiswerk te doen, wytsss doe die blog nou eens, wyts ga eens aan de site werken, wyts ik heb dit en dit gedaan kijk er eens naar, wytse ik heb alles al voor je klaar gezet maak het nou eens af.....
Poster: EsmeeWat wilde je daar mee zeggen? :P Ga jij nou maar aan de clipmix werken schat :P
Esm?e is met een streepje op de E
Poster: -FLoriZ-Intresse?
Hmz. Nee, twee bitchez in een relatie wordt 'm inderdaad niet.
Poster: BouncyNeehoor, ik geef alleen even mijn mening.
Intresse?
Poster: Dolivieira
2?nieuwe productie en een mixtape op mijn souncloude
http://soundcloud.com/dj-d-olivieira
Poster: Dolivieira
2?nieuwe productie en een mixtape op mijn souncloude
http://soundcloud.com/dj-d-olivieira
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.