Poster: T-to-the-J
Duurt nog lang.. Kunnen ze niet een beetje opschieten, is een stuk prettiger voor je! En ja ik denk van tevoren altijd dat het niet lukt en als het wel lukt is het leuk, en anders ben je niet heel teleurgesteld..
Poster: T-to-the-J
Klinkt als een hoop administratief gezijk:P
Poster: XMatiC
Nieuwe video's op mijn YouTube geupload :d
Check www.youtube.com/LennertDj
Poster: Bootstrapwas lekker! vooral die laatste en die track met die proceed to gate 13 vocal
SinuZ Sounds van 20:00-22:00 op DeepFM! Luisteren dusMinimal/tech-house/house/fidget/electro
Contact
live msn: msn@deep.fm
mail: sinuz@deep.fm
sms: RADIO [spatie] [jouw bericht] naar 5252
Vanaf vandaag elke dinsdag 2 uur lang. Laat vooral weten wat je ervan vindtPromo's sturen of nummers aanvragen kan ook.
Poster: djmathijs
@estacy, het is in beide gevallen zo, dus als ik 1 nummer speel en als ik hem tegelijk speel met een ander nummer. @Sjoewe, ik weet niet wat je bedoeld met keylock, waar kan ik dat vinden?
Poster: LimbGirdlePoster: XMatiCHhaha idd
Nieuwe video's op mijn YouTube geupload :d
Riverside motherfucker!
Poster: XMatiC
Nieuwe video's op mijn YouTube geupload :d Check www.youtube.com/LennertDj
Poster: feestbeestEen taal + grammatica toets... hij ging best goed, dus hopen op het volledig aantal studiepunten!
Ik wens je veel succes! Wat houdt het +- in?
Poster: Tomazos
mensen,
wat is op dit moment DE videokaart voor de pc??
ik ben een nieuw systeem aan het samen stellen,
(huidige is alweer 5 jaar oud)
gaat er een beetje zo uitzien:
Intel i7 (4x 2.8 ghz)
12 gb ddr3 ram geheugen
2 TB HDD
en ik wil 2 monitoren gaan monteren,
wat is op dit moment echt een super knappe videokaart die in dit rijtje past??
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.