Poster: EleMentcp
klein vraagje opeen of andere manier kan ik nu niet inloggen op msn messenger via me mac, dit gaat nu gewoon via me ethernet kabel maar op school kan ik ook niet inloggen en dan gaat het via draadloos internet daar.
weet iemand mis het probleeem
Poster: dJORDAls het goed is wel. Ma is nu alleen weer ns de emails kwijt waarin m'n ordernummer zat dus ik ben dr nu even door een stapel papieren aan 't jagen, kan er niet tegen als mensen m?jn spullen kwijtraken.
das klote... heb je nog garantie?
Poster: -FLoriZ-Ben benieuwd of hij gemaakt wordt! Die switches waren echt fucking irritant!
Als het goed is wel. Ma is nu alleen weer ns de emails kwijt waarin m'n ordernummer zat dus ik ben dr nu even door een stapel papieren aan 't jagen, kan er niet tegen als mensen m?jn spullen kwijtraken.
Poster: ianroma
avond luitjes. Heeft er iemand enig idee welke hp chuckie hier gebruikt? http://www.youtube.com/watch?v=WRqwuC7qUGM&playnext=1&videos=KdOidUg0bPk&feature=mfu_in_order
Poster: tek-zotic
ZOU IEDEREEN HIER EEN KEERTJE OP WILLEN KLIKKEN VOOR MIJ
Poster: niiicola
Ben benieuwd of hij gemaakt wordt! Die switches waren echt fucking irritant!
Poster: Bootstrap
Ik ben jarig22 lentes jong, sjezus, ik word oud
Wordt wel een rare verjaardag. Ik moet de hele dag studeren.. Woensdag twee tentamens helaas.
Poster: kippebotje
Wooow chuckie got nots! Hij heeft vanacht 34 tracks van hem geupload op megaupload!
Van guess what tot move it to the drum!
Zijn eigensite was overbelast en megaupload heeft zijn file ook al verwijdert.
Als je de pack wil laat ff weten, dan ga ik hem vanavond even uploaden en sturen naar iedereen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.