De Late Leeuw Chatcorner Deeltje 44! (3/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 01-10-2010 18:34

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deeltje 44! ??

Vote :   

EleMentcp    posted on 03-10-2010 16:19
Poster: Esmee
Voor de mensen uit Hoofddorp en omgeving, wanneer gaan we met zn allen naar de Challenge?

had je gister moeten gaan, hardstikken druk, mensen hebben een uur buiten gestaan om naar binnen te komen:S
Esmee    posted on 03-10-2010 16:25
Ja weet ik, had ik dus geen zin in, sommige mensen zelfs 2 uur, en dan kwamen ze niet eens meer naar binnen. T Schijnt binnen ook gigantisch druk te zijn geweest.
Volgend weekend ladies night! :P
User edit by Esmee on 03-10-2010 @ 16:27:39 (100%)
EleMentcp    posted on 03-10-2010 16:33
ja ik was binnen 10 minutjes binnen maar het was geen pretje die rij, iedereen duwen enzo, maarja binnen was het wel gezellig druk. Alleen waar ik me wel dodelijk aan irriteerde waren weer mensen die tegen jou oplopen en dan boos worden op jou. niet 1 keer nee stuk of 5 keer en allemaal mensen met petjes.

jah volgend weekend ladies night miss dat ik daar nog wel heen ga
User edit by EleMentcp on 03-10-2010 @ 16:34:20 (22%)
Esmee    posted on 03-10-2010 16:53
Haha nou ik moet eerst een met mn ouders regelen dat ik 1 uur als eindtijd niet zo'n leuke tijd vindt :P.. Mn vader zei al iets in de richting; ik haal je wel gewoon om 4 uur op hoor laat je moeder maar.
niiicola    posted on 03-10-2010 17:11
SHIIIITT, moest een verslag maken voor Engels. 2 uur mee bezig geweest. Sluit ik Word af zonder er ook maar bij na te denken! Heeft het nergens opgeslagen. Kan ik weer lekker opnieuw beginnen Unhappy
Gewoon.
Winston    posted on 03-10-2010 17:17
Je krijgt toch eerst een message die vraagt of je niet eerst wil saven.... Nu moet je weer 1 uur bezig zijn opnieuw typen.
Tic Toc
niiicola    posted on 03-10-2010 17:18
Normaal wel ja, maar nu niet. Echt raar...
Gewoon.
DjVictorF    posted on 03-10-2010 17:21
Haha nou ik moet eerst een met mn ouders regelen dat ik 1 uur als eindtijd niet zo'n leuke tijd vindt :P.. Mn vader zei al iets in de richting; ik haal je wel gewoon om 4 uur op hoor laat je moeder maar.

Is het zo ver bij je vandaan dan?
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Bouncy    posted on 03-10-2010 17:49

Die vader van jou is echt een supertoffe gast volgens mij...

Poster:?DjVictorF
Is het zo ver bij je vandaan dan?

Euhh, gast, je gaat toch geen dame van 16 snachts alleen naar huis laten fietsen? :O
Winston    posted on 03-10-2010 17:54
@niiicola: er moet een recovery of auto save zijn. Ik weet wel niet hoe je erin moet. Maar misschien is er wel iemand die dit leest; dan heb je geluk.
Tic Toc
User edit by Winston on 03-10-2010 @ 17:55:18 (78%)
Esmee    posted on 03-10-2010 18:04
@Victor F, echt niet dat ik in t donker alleen buiten mag fietsen/lopen hoor. 's avonds om 8/9 uur wel willen betekend al dat ik door jongens opgehaald moet worden en dat zij me moeten 'beschermen enzo blablabla'.
+ dit is nog eens zeker 20 minuten fietsen... ik ga wel gewoon lekker met de auto:P

@Nicolla

deze lijkt me wel handig http://www.whitecanyon.com/recover-word-file.php
User edit by Esmee on 03-10-2010 @ 18:06:25 (25%)
DjVictorF    posted on 03-10-2010 18:39
Poster: Bouncy
Euhh, gast, je gaat toch geen dame van 16 snachts alleen naar huis laten fietsen? :O

Was even vergeten dat ouders bij meisjes altijd iets meer beschermend zijn.?

@Esmee: Heb je dan geen vriendinnen in de buurt wonen waar je dan samen mee naar huis kan gaan?

Ik vind het altijd fijn om na het uitgaan even lekker te fietsen in de buitenlucht. Werkt lekker nuchterendHappy, laughing
Esmee    posted on 03-10-2010 18:42
die mogen ook echt niet alleen fietsen hoor... maar ik heb wel wat vrienden die me thuis willen brengen, alleen gaan zij graag om 4 uur 's nachts naar de McDonalds, en daar heb ik nooit zin in.
MaximDJ    posted on 03-10-2010 18:51
Poster: DjVictorF

Ik vind het altijd fijn om na het uitgaan even lekker te fietsen in de buitenlucht. Werkt lekker nuchterendHappy, laughing

Uhu, gister ook uitgeweest. Van Hardenberg naar Balkbrug gefietst...19 km :P Heenweg ging goed (binnen een uur) terugweg was NIET fijn :p (2,5 uur gefietst) Dus 38 KM in totaal...pff
Party Sensations. Excellence in entertainment.
T-to-the-J    posted on 03-10-2010 18:52
Haha pijn, ga je om ongeveer 4 uur weg, ben je om half 7 thuis :P
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
ThijsG    posted on 03-10-2010 18:52
Poster: DjVictorF

Heerlijk idd!
Zolang je maar niet op je bek gaat...
Zoals vriend van me die gister niet eens meer achterop kon zitten...-.-
T-to-the-J    posted on 03-10-2010 18:55
Weetje ik fiets liever niet:P Moet elke dag al 15 km naar schoolfietsen:P
DjVictorF    posted on 03-10-2010 19:02
die mogen ook echt niet alleen fietsen hoor... maar ik heb wel wat vrienden die me thuis willen brengen, alleen gaan zij graag om 4 uur 's nachts naar de McDonalds, en daar heb ik nooit zin in.

Nee, maar ik bedoel als je dan gewoon met een groep samen gaat. (Moet je wel een beetje bij elkaar in de buurt wonen natuurlijk, haha)
Aaaah heerlijk! Snacken na het uitgaan! Dat doet het altijd zo goed bij mij, haha.
Oke, fietsen is fijn.. tot op een zekere hoogte! Dus daar mee bedoel ik maximaal half uurtje fietsen.. Anders is het inderdaad geen pretje nee..

@T-to-the-J: Respect dat je dat volhoudt..
Esmee    posted on 03-10-2010 19:15
Nja komt vast wel goed Happy, laughing ik vind met de auto gebracht en gehaald worden ook niet erg.
@T-to-the-J, pfff 15 kilometer... ik moet dr 1 en ik vind dat eigenlijk meer dan genoeg =)
-FLoriZ-    posted on 03-10-2010 19:27
Ik hoef maar 500 meter.
Heb net trouwens een kort 14 min mixje gemaakt. Iemand interesse? Tis gewoon lekker beetje house, niet heel druk ook.
Geluidswolk linkje: http://soundcloud.com/f-fect/
f-fect-i-made-you-look-into-my-acid-dream
Linkje zal pas rond 19:40 beschikbaar zijn want dan is de waveform er. =)
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Esmee    posted on 03-10-2010 19:38
Voor de mensen die DJRebeat live willen zien draaien:
Blog TV
T-to-the-J    posted on 03-10-2010 19:45
@victorf zal wel moeten he, de dichts bijzijnde school Unhappy
EleMentcp    posted on 03-10-2010 19:53
klein vraagje opeen of andere manier kan ik nu niet inloggen op msn messenger via me mac, dit gaat nu gewoon via me ethernet kabel maar op school kan ik ook niet inloggen en dan gaat het via draadloos internet daar.

weet iemand mis het probleeem
Esmee    posted on 03-10-2010 20:13
Poster: T-to-the-J
@victorf zal wel moeten he, de dichts bijzijnde school Unhappy

dichtsbijzijnde.... dat kan niet WOW Of woon je echt in the middle of nowhere...
T-to-the-J    posted on 03-10-2010 20:30
Ik woon in een boeren gat :P Naja mn ouders gaan schijden en ik hoop dat een van de twee iets dichter bij een school gaat wonen..
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

44 Users online: 5 Guests (39 Unknown)
Pages generated today : 4.244
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.211.194