Poster: Esmee
Voor de mensen uit Hoofddorp en omgeving, wanneer gaan we met zn allen naar de Challenge?
Haha nou ik moet eerst een met mn ouders regelen dat ik 1 uur als eindtijd niet zo'n leuke tijd vindt :P.. Mn vader zei al iets in de richting; ik haal je wel gewoon om 4 uur op hoor laat je moeder maar.
Haha nou ik moet eerst een met mn ouders regelen dat ik 1 uur als eindtijd niet zo'n leuke tijd vindt :P.. Mn vader zei al iets in de richting; ik haal je wel gewoon om 4 uur op hoor laat je moeder maar.
Poster:?DjVictorF
Is het zo ver bij je vandaan dan?
Poster: Bouncy
Euhh, gast, je gaat toch geen dame van 16 snachts alleen naar huis laten fietsen? :O
Poster: DjVictorF
Ik vind het altijd fijn om na het uitgaan even lekker te fietsen in de buitenlucht. Werkt lekker nuchterend
Poster: DjVictorF
Ik vind het altijd fijn om na het uitgaan even lekker te fietsen in de buitenlucht. Werkt lekker nuchterend
die mogen ook echt niet alleen fietsen hoor... maar ik heb wel wat vrienden die me thuis willen brengen, alleen gaan zij graag om 4 uur 's nachts naar de McDonalds, en daar heb ik nooit zin in.
Poster: T-to-the-J
@victorf zal wel moeten he, de dichts bijzijnde school
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.