Poster: janqaz
Een tijdje terug heb ik traktor duo aangeschaft.( maar krijg hem niet goed werkende?
Mijn Laptop?heeft aan boord een i3 processor aanboord en 3 gig werkgeheugen dus snelheid heeft ie genoeg.
Heb de software goed geinstalleerd krijg ook wel geluid (is overgens niet echt?super )?het vreemde nu is dat het jogwheel niet rood kleurt en de binnen ring ( led ) schokkerig draait?terwijl je op youtube het syteem in combinatie met de cdj2000 perfect ziet draaien en rood oplichten.
Vreemd genoeg in alle voorbeelden die ze op youtube laten zien werken ze met traktor duo pro of scratch, maar dat zou toch niet uit mogen maken.
Met vriendelijke groet?
janqaz
Die kleur van het jogwheel led is aangepast sinds de laatste 3.1 firmware update,?
Dus dat zou betekenen dat je nog een oude firmware versie gebruikt, wat ik je zeer zeker afraad.
Je kan je versie checken door het volgende :
- Zet je CDJ-2000 aan.
- Druk op ?[MENU / UTILITY] voor meer dan een seconde. hierna word het ?[UTILITY] scherm weergegeven.
- Scroll door het menu heen met je rotatieknop tot je bij 'firmware VERSION No.' uitkomt. als er bij het nummer een waarde beneden 3.1 staat moet je de cdjs updaten.
- Druk weer op ?[MENU / UTILITY] om terug te gaan naar het menu.
Die schokkerige rotatie van dat rondje in je cdj is ook nog een bekend probleem.
Het werkt gewoon nog niet lekker met traktor,,
Het enige wat je kan proberen is naar je pioneer cdj driver op je pc en de latency (vertragingssnelheid) ?naar een lagere waarde aanpassen, bijv. 10 ms of minder.
Dit kun je ook binnen traktor doen door naar de audio settings ?te gaan en daar de latency aan te passen van je cdj geluidskaart.
Als je nog geen driver had geinstalleerd, moet je eerst even de nieuwste cdj driver installeren Zie
hierMaar voordat je dit doet zou ik eerst even kijken naar die firmware update.
Klik
hier voor alle info
We horen het van je,
Greetz