What do you think about Nieuwe JBSytems -TMC200 cd speler ! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Die cue en play lijkt mij verschrikkelijk werken in ieder geval. Ik vind het geen toevoeging aan de hedendaagse gear, al zal de TS de beste bedoelingen hebben gehad uiteraard
ja maar die is gelockt, die doet het alleen als je ie op pauze staat. en geloof me, je bent wel behoorlijk dom als je op zo'n klein verzonken eject knopje drukt in plaats van op een grote knop waar 'cue' op staat.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.108 days. Post CommentThat would be 170.3 months or a whopping 14 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...