JB Systems, goed of niet (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

EclipX    posted on 11-12-2005 02:02
Hello, ben hier nieuw op deze site, dus ik wou iets vragen aan de professionals hier :p

Ik hoor op verschillende andere fobrums dat 't merk JB Systems, echt slecht is, ik hoor er niks anders dan negatieve dingegn van enz..

Nochtans heb ik nog eens gedraaid met een jb system beat 6 mixer, en ik moet zeggen, die viel heel erg goed mee, kost je echt goed op schranz mee mixxen, wat zijn jullie ervaringen, verhalen,... over JB systems nu eigenlijk?

Grtz!

What do you think about JB Systems, goed of niet ??

Vote :   

pietr    posted on 22-05-2009 12:18
hallo, ik zou ben aan het overwegen om een geluidssetje?te kopen van jb systems, ik had gedacht aan 2x de tsx 12 luidsprekers, een vx 400 versterker en de premium mixer, maar over de luidsprekers twijfel ik nog wat, zijn deze wel van goede kwaliteit, en als je ze eens lekker luid zet, is de kwaliteit van het geluid dan nog wel goed? de mixer heb ik gezien, en getest en deze was wel goed, de versterker ook, maar de luidsprekers waren er toen niet, dus deze heb ik niet gehoord, ik zou graag eens weten als iemand van jullie iets weet over de luidsprekers.
alvast bedankt :D
mrmagix    posted on 22-05-2009 12:36
Ik heb zelf een jb-installatie. Ben ook begonnen met een premium mixertje en heb de tsx-10. Raar maar waar, ze blijven degelijk spelen al zet je ze compleet open. De mijne zijn nu maar 150 W en toch heb ik al een zaaltje gevuld van een goei 80 man.
Het zijn budget speakers, niet te vergelijken met andere, vele duurdere merken, maar ze zijn echt wel de moeite waard als je geen fortuin wilt uitgeven !

ciao
x
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
DJDenz    posted on 22-05-2009 12:49
Ik heb de VX700 versterker van JB-Systems en echt een prima apparaat.. verder heb ik geen ervaring met JB-Systems.Smile
tek-zotic    posted on 22-05-2009 13:02
ik had alles van JB (cd speler, mengpaneel ) en heb alles verkocht, ik kwam met mijn mengpaneel ( classic 6 ) toch net wat te kort, de cd speler was gewoon stuk. boxen heb ik er nog van staan. ik zal nooit nog iets van JB kopen, is leuk als eerste setje maar dat is het dan ook. de luidsprekers is dan iets waar ik wel tevreden over ben, geven best mooi geluid en gaan toch best hard
User edit by tek-zotic on 22-05-2009 @ 13:03:45 (38%)
Ridalio    posted on 22-05-2009 13:35
Ik heb een headphone van JB Systems (HP2000 pro) en been hier zeer tevreden over!
Mooi zuiver geluid en goede bass komt eruit.
Voor de rest heb ik geen ervaring met JB Systems.
MaximDJ    posted on 22-05-2009 13:53
Poster: Ridalio
Ik heb een headphone van JB Systems (HP2000 pro) en been hier zeer tevreden over!
Mooi zuiver geluid en goede bass komt eruit.
Voor de rest heb ik geen ervaring met JB Systems.

:D:D:D ik ook!!?
Party Sensations. Excellence in entertainment.
View    posted on 23-05-2009 14:11
Ik heb een MX4 en 2 x T3 van JB-Systems en heb er niet echt problemen mee, alleen is 1 fader een klein beetje kapot, maar dat is door te weinig af te dekken denk ik.
ArCee    posted on 24-05-2009 05:07
Ik heb mijn JB system cd 570 dubbele speler vandaag net weg gedaan na slechts 6 maanden. Nu moet ik eerlijk toegeven dat dit volgens mij de goedkoopste is van JB Syestems, maar hij voldeed niet. Ik had deze nodig als back up speler en als jingle speler voor m'n radioshow. Probleem was dat hij erg veel moeite heeft met beschadigde cd's, lange laadtijd of gewoon niet kunnen lezen, terwijl mijn Numark hiervoor daar nooit een probleem mee had, die ook nog eens ouder was? Zal dus geen toplaser in zitten maar dat mag je ook niet verwachten voor dat bedrag, maar toch had ik er meer van verwacht. Gewone gebrande cd's had hij trouwens geen enkele moeite mee. Dus, JB eruit, Numark erin.
lightstar    posted on 24-05-2009 10:28
Jb systems is zelf een goed merk!
Het is net zoals vele iets goedkopere merken het is wat je ervoor wilt betalen. Kijk als geld je niks uitmaakt en je hebt het koop dan gewoon de top klasse merken. Maar veel hebben dit niet en moeten zoeken naar een goede prijs kwaliteits verhouding.
Jb heeft dit erg goed voor elkaar vind ik. Ik heb zelf 2 dynamo scanners die al een aantal jaar goed werken en ik heb veel ervaring met de vx 700 versterker. Ook heb ik bijna al hun producten wel eens geprobeerd. Het zit allemaal goed inelkaar voor die prijs. Ik vind het zeker niet het minste merk wat er op de markt te verkrijgen is.
Wat ik ook al zei het is natuurlijk niet het beste van het beste maar je moet je zezelf altijd afwegen heb ik die kwaliteit nodig.

This is an old Topic

No new postings for 5.717 days.
 Post CommentThat would be 190.6 months
or a whopping 15.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

188 Users online: 6 Guests (182 Unknown)
Pages generated today : 7.799
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.704.197