nieuwe mixer of TT's???
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

p-wee    posted on 20-09-2010 20:11
Dag mensen,

ik ben behoorlijk aan het twijfelen en ik ben benieuwd naar jullie meningen, misschien hebben jullie n goede tip?

ik draai vinyl, en mijn booth bestaat uit 2 citronic Mk2 TT's, en een Gemini PS626pro

ik heb momenteel n beperkt budget en twijfel tussen aanschaf van DE Technics SL's OF een nieuwe mixer (nu had ik zelf de Reloop RMX 40 DSP in gedachten, ivm met de milde prijs en goede features)

wat zijn jullie ervaringen met de Reloop RMX40 DSP?? en zouden jullie gaan voor de mixer of de Turntables?

Mensen, vast bedankt!

What do you think about nieuwe mixer of TT's??? ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 20-09-2010 20:34
Technics!
Dolivieira    posted on 20-09-2010 20:53
Reloop is een hele goede mengtafel. En als draaitafels zou ik ook voor technics gaan. 2 superoems zou ook nog kunnen. Sommige zweren er bij dat?ze beter is dan technics. Ligt er aan wat je gewent ben. Toen ik mijn?Technicssen kocht waren er nog geen superoems. Dus ligt?er aan wat je gewent ben. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
p-wee    posted on 21-09-2010 17:53
Poster: Dolivieira
Reloop is een hele goede mengtafel. En als draaitafels zou ik ook voor technics gaan. 2 superoems zou ook nog kunnen. Sommige zweren er bij dat?ze beter is dan technics. Ligt er aan wat je gewent ben. Toen ik mijn?Technicssen kocht waren er nog geen superoems. Dus ligt?er aan wat je gewent ben.??'

Het meeste logische zou ook wel de TT's zijn. aangezien ik nog lerende ben heb ik waarschijnlijk meer baat bij een paar goede draaitafels dan een nieuwe mixer. en wat ik gewend ben, voorheen had ik soundlab belt drive tables dus dit is al een verademing! maargoed, zo'n goed referentiekader heb ik dus ook niet..een stemmetje in mn hoofd zegt toch: 'koop die nieuwe mixer' hahaha.

iig bedankt voor jullie meningen!?

User edit by p-wee on 21-09-2010 @ 17:54:00 (1%)

This is an old Topic

No new postings for 5.108 days.
 Post CommentThat would be 170.3 months
or a whopping 14 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

66 Users online: 2 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 3.263
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.837.975