Prijsverschillen US-Europe
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Avae    posted on 10-12-2005 01:17
Ben ik de enige die helemaal gek word zodra je de prijzen ziet van Dj-gear in amerika? Ik bedoel maar, voor bijvoorbeeld de DJM909 betaal je in amerika 800 DOLLAR (650 euro).. en hier leg je er gewoon minimaal 1100 euro (adv. €1500) voor neer, en dats dan nog uitzonderlijk. Dit is gewoon met elk product zo, ik vind dat echt niet normaal en et is egt onuitstaanbaar (voor mij)

Vinden jullie ook niet? :P
User edit by Avae on 10-12-2005 @ 01:19:49 (8%)

What do you think about Prijsverschillen US-Europe ??

Vote :   

Lead    posted on 10-12-2005 02:18
Graag op dit forum liever geen discussies over prijzen (zie Forum General Information), features en functies zijn veel interesanter om over te praten Winking my eye

Denk eraan dat je mixer een lange weg heeft af te gaan voordat hij vanuit de fabriek in weet-ik-veel-waar tot aan de winkel ligt. Tussen winkels is veel prijsverschil, maar ook veel verschil in service en bereikbaarheid.
Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 10-12-2005 02:40
idd Lead, de zwakke dollar t.o. de €, taksen, btw% plaatselijke markt(prijzen) etc...
maw, als volgende maand de dollar even hoog zit als bij begin € dan is de prijs in Europa en de VS gelijk
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lead    posted on 10-12-2005 11:16
mooi, kunnen we het daarover eens zijn ...
Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

90 Users online: 36 Guests (54 Unknown)
Pages generated today : 11.308
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.679.323