[iPad] Red Bull BPM
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

nils7    posted on 18-09-2010 20:07
Energiedrankfabrikant Red Bull organiseerde afgelopen donderdag een feestje om de Red Bull BPM Player aan te kondigen, een applicatie waarmee elke muziekliefhebber zich dj voelt. De app is verkrijgbaar in drie varianten, elk met een eigen Lite-variant: Compact, Pro en HD. De HD-versie is alleen bedoeld voor de?iPad, terwijl je de andere varianten op de iPhone of?iPod touch kunt installeren. De Red Bull BPM Player is bedoeld voor muziekliefhebbers die zelf willen draaien op hun feestje, maar ook voor mensen die willen meedoen aan de Red Bull BPM Open Deck Nights, die over de hele wereld zullen worden georganiseerd.

Een van de functies in de app is ?pre-fader listening?, waarmee je de volgende track alvast kunt beluisteren. Hiervoor is een audiokabel nodig. De app speelt alle gangbare audioformaten af (AAC, Apple Lossless, MP3, AIFF, WAV, enz.) in een 32-bits geluidsweergave.

Er zijn vier apps voor de iPhone en?iPod touch:
Daarnaast zijn er HD-apps voor de iPad:
Er is een aparte hulpapplicatie om twee onafhankelijke stereo-outputs te kunnen gebruiken. Deze app is alleen geschikt voor de BPM Pro- en HD-versie:

Bron: iphoneclub

What do you think about [iPad] Red Bull BPM ??

Vote :   

Estacy    posted on 18-09-2010 20:09
da is eigenlijk best heel erg vet....
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bvanleeuwen    posted on 18-09-2010 20:19
En prima prijskaartjes! Cool
Seca    posted on 18-09-2010 20:34
Binenkort heb je niet meer nodig dan een Ipad en speakers om te draaien, compact!Cool
DJBas    posted on 18-09-2010 22:40
heb ff de HD lite gedownload, dit is echt een supervette gadget!
Convert    posted on 19-09-2010 00:24
Ik heb hem even op m'n iPod Touch gedownload! Echt super vette applicatie! En zeker uitgebreid, helaas kan ik hem nog niet kopen vanwege dat gedoe met Click and Buy. Unhappy
Xtremer    posted on 19-09-2010 10:55
Leuke App, heb hem even op de iPad geinstalleerd (Lite versie). Ik neem aan dat het mogelijk is met de full om je eigen tracks vanuit je iPod libary te gebruiken?
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
nils7    posted on 19-09-2010 13:30
Poster: Xtremer
Leuke App, heb hem even op de iPad geinstalleerd (Lite versie). Ik neem aan dat het mogelijk is met de full om je eigen tracks vanuit je iPod libary te gebruiken?

jap staat in de omschrijving in iTunes

damn nou heb het gekocht voor mn ipad en iphone!
Sync ik op de ipad via die software
Laadt ie een track in... crasht heel die app Unhappy

pffffffffff elke track die die laadt Unhappy OMG ?NIET werkbaar

[edit]

http://yfrog.com/caqunlz video geupload RedBullBPM crashend

[edit]

Ook de iPhone versie zuigt hahaha...

En nee mijn beide apparaten zijn NIET gejailbreakt!
User edit by nils7 on 19-09-2010 @ 15:18:47 (100%)
dondanielo    posted on 19-09-2010 19:52
wachten op de update dan maar he.. ;P
Down_Town    posted on 20-09-2010 10:21
Ik heb de lite versie op mijn iPad staan maar ik ben er niet kapot van. Het idee om telkens van scherm te wisselen bevalt mij niet. Op elk moment wil ik kunnen zien wat de status van elke deck is en van de mixer. Om dan eerst door schermpjes te klikken werkt naar mijn inziens niet prettig.
Maar de poging is leuk.

This is an old Topic

No new postings for 5.255 days.
 Post CommentThat would be 175.2 months
or a whopping 14.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

73 Users online: 5 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 2.197
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.574.350