Poster: Freez
Hoe ga je dan bijsturen en de pitch verzetten zonder CDJ's?
Poster: Hampsink
Daarvoor draai je digitaal. Niet helemaal daarvoor, maar je kunt met ??n simpele knop alles gelijk zetten. Ja en daar kan je weer een hele discussie over starten, maar die zijn er hier al genoeg geweest. Ik pitch dus ook niet meer met mijn cdj's.
Poster: niiicola
De draait niet digitaal om te syncen!!?
1 van de raarste argumenten die ik heb gehoord...
Poster: jannickv
ik kan me niet voorstellen dat je een ofbeat cuepoint wil... traktor zet je cue automatisch op de dichtstbijzijnde beat is dat wat je bedoeld?
Poster: ArCee
Ik heb mijn apparatuur (en vinyls) ook ooit eens verkochtl
Poster: kobuz
Ik heb mijn draaitafels ook nog staan, maar mijn cd speler heel snel weg gedaan toen ik met traktor aan de gang was. Ik weet niet wat de emotionele waarde van de cdj's voor je zijn (en wat ze nog waard zijn), maar is het niet een idee om alles te verkopen en straks voor de S4 te gaan? Hele brute all-in-one oplossing denk ik. Verder heb je natuurlijk ook nog de xone DX en de Denon MC6000.
Ik zou me ook wat meer in het zelf mappen van functies verdiepen als ik jou was. Als je op de x1 de shift en hotcue knop te gelijk in gedrukt houdt, gaat je controller in MIDI mode en kan je alles nog eens mappen zoals jij wilt. Dan kan je een van je rotaries bijvoorbeeld zo in stellen dat als je gewoon draait grof door de track zoekt en als je ingedrukt houdt en draait heel fijn zoekt. Als je begrijpt wat ik bedoel
Poster: Hampsink
Aan die S4 zat ik ook al aan te denken. Alleen heb ik wel gehoord dat zoiets niet de club in kan vanwege de master ofzo. Nja zo'n techneut ben ik nou ook weer niet maargoed.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.