Reloop RMP1 Klikswitch Kapot?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DTwisted    posted on 16-09-2010 19:35
Hallo,

ik heb nog geen 2/3 dagen geleden mijn Reloop RMP1 & RMX 40 Set binnen gekregen (nog geen booth foto geplaatst) en ik merk nu al dat er 1 van mijn klikswitches in mijn Play knop kapot is,

als ik op play druk doet hij het niet en pas als je een paar keer er op drukt doet hij het..

ik heb natuurlijk nog garantie en ik neem meteen contact op met B*X, kunnen jullie misschien nog wat tips geven?

What do you think about Reloop RMP1 Klikswitch Kapot? ??

Vote :   

-Richard-    posted on 16-09-2010 21:03
Denk dat je de beste tip zelf al gegeven hebt; contact opnemen met B*X in elk geval!
Geloof niet dat ze erg moeilijk doen, zelf goede ervaringen met hun en heb er al best ??n en ander besteld.
Netuurlijk super vervelend als je nieuwe spullen binnenkrijgt met een mankement maar denk dat je er zelf weinig aan kunt doen, als ie stuk is. En al zou de knop het wel gaan doen dan nog weet je dat het niet helemaal goed is. Gewoon ff contact opnemen en gaat vast netjes opgelost worden! Succes
kuituhh    posted on 16-09-2010 21:07
terug sturen onder DOA (dead on arrival) Dan krijg je een nieuwe Happy, laughing heb ik destijds toen ik rmp spelers had ook gehad. Bij aankomst 1 stuk zelfde probleem als wat jij schetst.
Spin that Sh!t BAM!
DTwisted    posted on 16-09-2010 22:15
ja ik ga ze denk ik ook terug sturen, daarnet nog gedraait was er eigenlijk niks aan de hand (ong 1,5 uur gedraait) 1x blijven haken..

hij gaat denk ik terug onder idd DOA, maar als ik een nieuwe krijg en het is precies het zelfde..
-Richard-    posted on 16-09-2010 22:21
Poster: DTwisted
hij gaat denk ik terug onder idd DOA, maar als ik een nieuwe krijg en het is precies het zelfde..

Moet je niet vanuit gaan; normaal is dat niet en werkt nieuwe gear zoals bedoelt heCool. Maar mocht dat toch zijn doe je hetzelfde, je betaald immers voor gear die 100% is!

En dat 't ene moment niks aan de hand is en later weer wel kan. Bij mijn CDJ-100mk2 was dit ook, dat een microswitch haperde (al is dat uiteraard slijtage). Daarna ging ie het als vanzelf goed doen, dus dacht probleem opgelost. Echter nu een maand of twee later is de microswitch terug bij af, wederom spontaan, en nu blijft hij echt dood. Vandaar dat ik ook al zei als je er nu iets aan merkt/gemerkt hebt wat niet in orde is; maar gebruik van je (DOA)garantie, want nu kan het nog. Voor het zelfde geld blijft hij het nu een tijd doen, en zul je altijd zien, gaat ie stuk n? je garantie en draai je zelf voor de kosten op die je wellicht had kunnen voorkomen door nu meteen te handelen naar waar je netjes recht op hebt!
DTwisted    posted on 17-09-2010 00:20
daar heb je idd gelijk in, ik ga morgen even contact opnemen met b*x

vind het wel klote !
BennoRevelli    posted on 17-09-2010 12:26
Poster: DTwisted
daar heb je idd gelijk in, ik ga morgen even contact opnemen met b*x

vind het wel klote !

Jah, het is zeker vervelend met nieuwe gear! heb het zelf ook diverse keren gehad.. ondanks dat alle fabrikanten claimen dat het zeer zelden voorkomt.

Gewoon terugsturen die hap.

Hou ons op de hoogte!?
Greetz
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||

This is an old Topic

No new postings for 5.267 days.
 Post CommentThat would be 175.6 months
or a whopping 14.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

194 Users online: 11 Guests (183 Unknown)
Pages generated today : 41.929
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.908.951