Hallo, Ik wil graag hardstyle gaan maken met het programma; fl studio. Alleen ik nog geen idee hoe ik dit wil gaan doen.. Ik heb al op andere topics gekeken, maar toen kwam ik nog niet echt ver. Kan iemand mij precies uit gaan leggen hoe ik dit wil gaan doen, of een link sturen waar het precies in staat?
Groetjes, Tim.
User edit by timjesse123 on 16-09-2010 @ 19:05:50 (17%)
What do you think about Hardstyle maken ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik wil graag 1 miljard op m'n bankrekening; dat wil ik doen met de staatsloterij. Alleen heb ik geen idee hoe ik dat wil gaan doen..
Heel veel proberen, proberen, proberen, proberen, proberen, eindeloos. Zoek tut's op youtube en leer beter zoeken ( en niet die zoekfunctie gebruiken, die werkt gewoon nog steeds niet ) maar even kijken tussen de forums. Staat z?t informatie.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Hier op t forum kijken, er is genoeg over gezegd enz. Anders inderdaad eens leren over de opbouw van de muziek. En vooral veel proberen en experimenteren.
Poster: -FLoriZ- Ik wil graag 1 miljard op m'n bankrekening; dat wil ik doen met de staatsloterij. Alleen heb ik geen idee hoe ik dat wil gaan doen..
This is an old Topic
No new postings for 4.646 days. Post CommentThat would be 154.9 months or a whopping 12.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.