Poster: Tekhead
ja ja dat zal wel, beglec is een groothandelaar van electromateriaal en geen ontwikkelaar van enig electro en audio materiaal, zij importeren en verdelen o.a. jb systems en synq voor Belgie en synq is een sub-merk van jb systems, gelijk citronics een sub-merk is van skytec ! alle 2 OEM merken. Als jij de ontwikkelaar met enige regelmaat contacteerd zou ik zijn naam wel eens willen weten, want die is mijn inziens met je aan't sollen. Wat betreft de prijs wil ik niet discuteren want deze stond nog niet vast
Synq en OOK Citronic en OOK JB Systems ontwikkelen ook zelf producten, de Synq CDX-1 is er daar 1 van en Citronic heeft een hele lijst met "eigen ontwikkelde" producten net als JB Systems. Vlak een bedrijf als Citronic al helemaal niet uit want die zijn veeeeeeeeel groter dan sommige mensen beseffen.
Dat men een OEM product verkoopt wil nog niet zeggen dat er helemaal niets zelf ontwikkeld word. (dat geld namelijk alleen voor merken als US Blaster, BST en Omnitronic)
De SMX-2 word geen OEM product en is in "eigen huis" ontworpen door Synq. De prijs stond wel degelijk vast maar mocht nog niet direct op het net gepleurd worden.
Er is namelijk ruim 1,5 jaar geleden al gevraagd aan mensen als mij wat er op zo'n mixer zou moeten zitten en hoe dat geimplenteerd zou moeten worden. Leuke is dat er ook een aantal van die dingen terug te vinden zijn die ik ze destijds gemaild heb.
In de zin dat Beglec hem gemaakt zou hebben zit inderdaad een fout.... dat moet Synq zijn. (beglec was de eerste waar ik een prijs van hoorde en die werd daarna bevestigd door het contact wat bij Synq het product management doet) Foutje wat er in is geslopen terwijl ik drukker was met tikken dan met nadenken waarschijnlijk
Ik zou als ik jou was je eigen bronnen dus maar eens na trekken in plaats van aan de mijne te twijfelen en net te doen alsof ik een lul verhaal aan het ophangen ben
(en daarnaast heb ik ook gewoon het mail adres van de fabriek waar al die gear gemaakt word dus het was heel snel gechecked
)