Beschermhoezen CD spelers / Mixers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LemonKick    posted on 13-09-2010 14:00
waar te beginnen en hoe te verkrijgen...
Voor pioneer hebben ze de welbekende decksavers, maar voor de anderen die iets nets maar geen handdoekje willen zijn er toch ook wel oplossingen?

Ik heb weleens van die vinyl of vliegerstof hoezen gezien die je netjes over je decks heen kunt plaatsen om ze schoon/netjes te houden... Maar waar zijn die te krijgen, en waar meot je rekening mee houden?

Ik heb 2 Reloop RMP3's en een IQ2 battle mixertje... anyone ervaringen met het afdekken van die dingen met een product wat ervoor is gemaakt?

What do you think about Beschermhoezen CD spelers / Mixers ??

Vote :   

Xtremer    posted on 13-09-2010 14:43
Glorious DJ dustcovers. Deze werken perfect en zijn bij veel bekende webshops te bestellen. Ze zijn rond de 12,50 per stuk. Voor je RMP's heb je de 12,5' versie nodig. Gebruik ze zelf ook voor m'n CDJ-2000's en DJM-800.

DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
MIC-E    posted on 29-09-2010 22:35
Ik heb zelf een hoes voor een keyboard over mijn setjes heen liggen.
Werkt heel goed (als je setje erin past). Heb zelf 2 RMP-1's en een RMX-20 en de hoes past er precies overheenWinking my eye
Kan in vele muziek winkels of elektronica winkel gehaald wordenWinking my eye

Good luck met zoeken!
Sound-Division    posted on 30-09-2010 15:13
Heb gewoon een handdoek over mijn mixer en cd spelers, vind ?50,- voor een decksaver net iets te prijzig. Over de draaitafels heb ik gewoon een stofkap.
Misschien zijn de dustcovers ook wel een optie voor mij.
tek-zotic    posted on 30-09-2010 16:16
Poster: Xtremer
Glorious DJ dustcovers. Deze werken perfect en zijn bij veel bekende webshops te bestellen. Ze zijn rond de 12,50 per stuk. Voor je RMP's heb je de 12,5' versie nodig. Gebruik ze zelf ook voor m'n CDJ-2000's en DJM-800.

ik heb ook deze van glorious, voor m'n platenspelers en m'n mixer, erg degelijke hoezen
VmaX    posted on 01-10-2010 13:24
Ik heb de mijne op digital deck covers gekocht, zijn echt netjes en op maat gemaakt.

Komt wel uit de usa maar ze waren bij mij op 6 dagen geleverd dus is het echt wel serieus.

kijk maar eens op de site je kan uit allerlei gear kiezen.

Hier een fotootje van covers over een paar CDJ-2000 en een DJM-700:

To stay tuned, become a fan on my facebookpage
User edit by VmaX on 01-10-2010 @ 13:25:48 (3%)

This is an old Topic

No new postings for 5.098 days.
 Post CommentThat would be 169.9 months
or a whopping 14 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

73 Users online: 5 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 1.846
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.836.558