waar te beginnen en hoe te verkrijgen... Voor pioneer hebben ze de welbekende decksavers, maar voor de anderen die iets nets maar geen handdoekje willen zijn er toch ook wel oplossingen?
Ik heb weleens van die vinyl of vliegerstof hoezen gezien die je netjes over je decks heen kunt plaatsen om ze schoon/netjes te houden... Maar waar zijn die te krijgen, en waar meot je rekening mee houden?
Ik heb 2 Reloop RMP3's en een IQ2 battle mixertje... anyone ervaringen met het afdekken van die dingen met een product wat ervoor is gemaakt?
What do you think about Beschermhoezen CD spelers / Mixers ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Glorious DJ dustcovers. Deze werken perfect en zijn bij veel bekende webshops te bestellen. Ze zijn rond de 12,50 per stuk. Voor je RMP's heb je de 12,5' versie nodig. Gebruik ze zelf ook voor m'n CDJ-2000's en DJM-800.
Ik heb zelf een hoes voor een keyboard over mijn setjes heen liggen. Werkt heel goed (als je setje erin past). Heb zelf 2 RMP-1's en een RMX-20 en de hoes past er precies overheen Kan in vele muziek winkels of elektronica winkel gehaald worden
Heb gewoon een handdoek over mijn mixer en cd spelers, vind ?50,- voor een decksaver net iets te prijzig. Over de draaitafels heb ik gewoon een stofkap. Misschien zijn de dustcovers ook wel een optie voor mij.
Poster: Xtremer Glorious DJ dustcovers. Deze werken perfect en zijn bij veel bekende webshops te bestellen. Ze zijn rond de 12,50 per stuk. Voor je RMP's heb je de 12,5' versie nodig. Gebruik ze zelf ook voor m'n CDJ-2000's en DJM-800.
ik heb ook deze van glorious, voor m'n platenspelers en m'n mixer, erg degelijke hoezen
No new postings for 5.098 days. Post CommentThat would be 169.9 months or a whopping 14 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.