Earplugs
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TimoV    posted on 02-09-2010 20:24
't Wordt tijd dat ik nu is wat bescherming voor mijn oren neem.
Ik heb totaal geen verstand van wat goed en slecht is, maar ik zoek dus voor nu earplugs die m'n gehoord beschermen bij 't feesten (dus niet als ik draai). Maar misschien dat de earplugs ook gewoon goed zijn om ze te dragen als je aan 't feesten bent, of als je aan 't DJ'en bent? Dus soort van 2 in 1 .. :P

Ze moeten beslist niet veel geluid dempen, en uiteraard ook geen gesprekken.

Wie helpt mij? Happy, laughing

What do you think about Earplugs ??

Vote :   

TH3llC    posted on 02-09-2010 20:43
hier staat genoeg over op het internet.. als ik me niet vergis zal er op dit forum wel iets van opstaan..
Tomazos    posted on 02-09-2010 20:58
KLIK

en dan -15 db

Close,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
TimoV    posted on 02-09-2010 21:09
Dat ziet er wel goed uit, lijkt het in ieder geval.
MaykFroix    posted on 02-09-2010 22:44
Ik ben van plan deze aan te schaffen:

http://shop.earproof.com/?p=pDetail&pId=3&cId=19&id=12

Voordeel van deze is dat ze vlakke demping hebben in tegenstelling tot die filterz en dat je ze kan ombouwen tot in-ear monitoring:?

http://shop.earproof.com/?p=pDetail&pId=1&cId=&id=64

50,- euro duurder dan de filterz, maar lijkt mij wel een betere koop.

Iemand hier toevallig ervaring met de Earproof Protect ER9/15/25?

Tomazos    posted on 03-09-2010 03:19
ik

maar is al topic over,

even zoeken op 'gehoor'
Bootstrap    posted on 03-09-2010 04:57
Poster: Freez
Ik ben van plan deze aan te schaffen:

http://shop.earproof.com/?p=pDetail&pId=3&cId=19&id=12

Voordeel van deze is dat ze vlakke demping hebben in tegenstelling tot die filterz en dat je ze kan ombouwen tot in-ear monitoring:?

http://shop.earproof.com/?p=pDetail&pId=1&cId=&id=64

50,- euro duurder dan de filterz, maar lijkt mij wel een betere koop.

Iemand hier toevallig ervaring met de Earproof Protect ER9/15/25?

Earproof is als ik het goed heb hetzelfde als Exinore. Ik heb de ER 15 filter. Werkt perfect en dempt bijna volledig vlak. Gesprekken zijn makkelijker te volgen en na een tijdje heb ik niet eens meer door dat ik ze in heb. Kijk maar even in het andere topic voor meer info.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
zee-eend    posted on 03-09-2010 09:22
en als je wat minder uit wil geven, moet je kijken naar Alpine
op feedback.nl o.i.d.

Winking my eye
Decepticon    posted on 03-09-2010 09:57
Idd, wat zee-eend zegt?is Alpine ook een aanrader. Ik draag dergelijke dopjes bij optredens en die geven een prima demping al zeg ik het zelf.
zee-eend    posted on 03-09-2010 16:19
Alleen soms komen de hoge tonen wat te scherp door, dat is het enige nadeel.

Over tijdje waarschijnlijk over op maatwerk, kost wat,
maar je oren zijn belangrijk! Winking my eye

Grtz. DenonDJ-Jasper
durko    posted on 03-09-2010 17:06
Ik heb nu al drie jaar Filterz, maken ze op maat en je hebt keuze uit verschillende dempingen. Ik vind ze heel fijn en ze zijn hun geld meer als waard.
Lucalicious    posted on 04-09-2010 08:32
ik heb ook exinore, ook er 15. zijn echt hele fijne oordoppen! mooie vlakke filters, zitten goed.
ThijsG    posted on 04-09-2010 08:39
Ik heb ook alpine's. Niet veel gekost(30) maar het zijn ook niet echt topdingen. Niet dat ze slecht zijn maar..
RickyRamirez    posted on 04-09-2010 10:44
je kan ook in-ear monitors kopen. geen headphone meer nodig en je hebt meteen gehoorbescherming! zo heb je Dr. Dre Tour , Turbine , Jamz enzovoort. Winking my eye

EDIT: Laat Maar, had niet goed gelezen. :p

is alleen voor als je naar feest gaat dus.
User edit by RickyRamirez on 04-09-2010 @ 10:44:51 (59%)
Ridalio    posted on 04-09-2010 15:59
Ik heb zelf Alpine's gehad, maar aangezien ik een hele kleine gehoorgang schijn te hebben bleven die bij mij voor geen meter zitten. Heb nu sinds een half jaar Noizezz aangeschaft, op maat gemaakt en 50 euro per stuk, maar dan heb je ook wat. Bij mijn gehoorwinkel (Van Boxtel Hoorwinkels in Den Bosch) nemen ze dan een beetje een profiel op van waar je het voor gaat gebuiken en zo stemmen ze af wat voor filter je nodig hebt.
Naast de goede gehoorbescherming ook nog eens ontzettend goede service!
Mixt-Ape    posted on 04-09-2010 16:14
100 euro voor een paar valt toch mee? Dat zijn je oren zeker waard!
RenéKuppens    posted on 04-09-2010 17:35
Poster: durko
Ik heb nu al drie jaar Filterz, maken ze op maat en je hebt keuze uit verschillende dempingen. Ik vind ze heel fijn en ze zijn hun geld meer als waard.

True story!
Kings    posted on 05-09-2010 10:17
Poster: Lucalicious
ik heb ook exinore, ook er 15. zijn echt hele fijne oordoppen! mooie vlakke filters, zitten goed.

Ik ook ja, echt topdingenCool
main    posted on 05-09-2010 10:23
Poster: RickyRamirez
je kan ook in-ear monitors kopen. geen headphone meer nodig en je hebt meteen gehoorbescherming! zo heb je Dr. Dre Tour , Turbine , Jamz enzovoort. Winking my eye

EDIT: Laat Maar, had niet goed gelezen. :p

is alleen voor als je naar feest gaat dus.

nou, ik heb tour's. en die gaan echt niet mee met draaien, het zit allemaal dichter op je oor, dus het hoeft minder hard.

MAAR, omdat het zo dicht op je gehoor zit ga je sneller veel te hard!
RickyRamirez    posted on 05-09-2010 12:41
Poster: main

nou, ik heb tour's. en die gaan echt niet mee met draaien, het zit allemaal dichter op je oor, dus het hoeft minder hard.

MAAR, omdat het zo dicht op je gehoor zit ga je sneller veel te hard!

Nou , tegenwoordig doet toch bijna iedere grote dj dat. en ik snap ook best waarom. Winking my eye
Laatst moest ik draaien in de DansSalon. Geen oordoppen niks. was natuurlijk dom. inmiddels heb ik die wel gehaalt. Heb toen gehoorbeschadiging opgelopen. Nu weet ik wel beter.
Bootstrap    posted on 05-09-2010 12:48
Ik zou ook zeker wel in-ears willen hebben hoor! Zal wel ff wennen zijn, maar dan kun je veel beter horen wat je doet en loop je minder gehoorbeschadiging op. Het lijkt me alleen wel vervelend dat ik dan niet met mijn DJ buddy kan praten of kan horen hoe het zaalgeluid klinkt e.d. Voorlopig blijf ik dus nog even bij mijn sennheisers.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
RickyRamirez    posted on 05-09-2010 13:05
Sorry, Dubbelpost.
User edit by RickyRamirez on 05-09-2010 @ 13:06:21 (97%)
Yvaroz    posted on 05-09-2010 14:06
ik gebruik alpine(A)
Nothing is Impossible
main    posted on 05-09-2010 15:56
Poster: Bootstrap
Ik zou ook zeker wel in-ears willen hebben hoor! Zal wel ff wennen zijn, maar dan kun je veel beter horen wat je doet en loop je minder gehoorbeschadiging op. Het lijkt me alleen wel vervelend dat ik dan niet met mijn DJ buddy kan praten of kan horen hoe het zaalgeluid klinkt e.d. Voorlopig blijf ik dus nog even bij mijn sennheisers.

da's ook deels de reden
Tomazos    posted on 05-09-2010 17:20
Poster: Bootstrap

als je de oordoppen uit zet, kan je gewoon praten want ze lekken dan altijd een beetje Happy, laughing,
User edit by Tomazos on 05-09-2010 @ 17:21:09 (9%)

This is an old Topic

No new postings for 5.152 days.
 Post CommentThat would be 171.7 months
or a whopping 14.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

70 Users online: 7 Guests (63 Unknown)
Pages generated today : 29.183
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.044.238