Earplugs
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TimoV    posted on 02-09-2010 20:24
't Wordt tijd dat ik nu is wat bescherming voor mijn oren neem.
Ik heb totaal geen verstand van wat goed en slecht is, maar ik zoek dus voor nu earplugs die m'n gehoord beschermen bij 't feesten (dus niet als ik draai). Maar misschien dat de earplugs ook gewoon goed zijn om ze te dragen als je aan 't feesten bent, of als je aan 't DJ'en bent? Dus soort van 2 in 1 .. :P

Ze moeten beslist niet veel geluid dempen, en uiteraard ook geen gesprekken.

Wie helpt mij? Happy, laughing

What do you think about Earplugs ??

Vote :   

TH3llC    posted on 02-09-2010 20:43
hier staat genoeg over op het internet.. als ik me niet vergis zal er op dit forum wel iets van opstaan..
Tomazos    posted on 02-09-2010 20:58
KLIK

en dan -15 db

Close,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
TimoV    posted on 02-09-2010 21:09
Dat ziet er wel goed uit, lijkt het in ieder geval.
MaykFroix    posted on 02-09-2010 22:44
Ik ben van plan deze aan te schaffen:

http://shop.earproof.com/?p=pDetail&pId=3&cId=19&id=12

Voordeel van deze is dat ze vlakke demping hebben in tegenstelling tot die filterz en dat je ze kan ombouwen tot in-ear monitoring:?

http://shop.earproof.com/?p=pDetail&pId=1&cId=&id=64

50,- euro duurder dan de filterz, maar lijkt mij wel een betere koop.

Iemand hier toevallig ervaring met de Earproof Protect ER9/15/25?

Tomazos    posted on 03-09-2010 03:19
ik

maar is al topic over,

even zoeken op 'gehoor'
Bootstrap    posted on 03-09-2010 04:57
Poster: Freez
Ik ben van plan deze aan te schaffen:

http://shop.earproof.com/?p=pDetail&pId=3&cId=19&id=12

Voordeel van deze is dat ze vlakke demping hebben in tegenstelling tot die filterz en dat je ze kan ombouwen tot in-ear monitoring:?

http://shop.earproof.com/?p=pDetail&pId=1&cId=&id=64

50,- euro duurder dan de filterz, maar lijkt mij wel een betere koop.