Draaien met Hercules DJ Console RMX? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Daan123    posted on 30-08-2010 15:12
Beste mensen, ik heb al een tijd de Hercules DJ Console RMX icm een Macbook, ik vind het zelf aardig gaan en daarnaast vind ik het natuurlijk hartstikke leuk om te draaien. Nu wil ik eigenlijk echt gaan draaien in clubs. Maar nu vraag ik mij af, kan je echt 'proffesioneel' gaan draaien met een Hercules DJ Console RMX of sta je daar voor lul mee? Omdat ik mensen alleen maar met cd spelers zie draaien.

What do you think about Draaien met Hercules DJ Console RMX? ??

Vote :   

T-to-the-J    posted on 31-08-2010 19:41
Poster: niiicola

Traktor scratch pro is een pakket. Traktor pro is de software. Om timecode te gebruiken met welke versie dan ook van Traktor heb je audio 4/8 dj nodig. Geloof me.

Dat is niet waar, volgensmij is het zo dat er in de traktor scratch pro software timecode ondersteuning zit en in traktor pro niet.

Verklaar btw dit maar eens: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sN6aKlvHra4[/youtube]
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
niiicola    posted on 31-08-2010 20:21
Hmm, misschien is het een traktor cerfied (geen idee hoe je het schrijft) mixer. Maar je hebt gelijk. Ik heb altijd geweten dat je een audio 4/8 dj geluidskaart nodig had.

EDIT: Ik zie nu dat hij in de labels dit heeft staan:?Timecode Hack
Hij heeft dus iets gedaan wat niet hoort.
Gewoon.
User edit by niiicola on 31-08-2010 @ 20:23:21 (65%)
T-to-the-J    posted on 31-08-2010 20:27
Traktor Certified Mixers
Xone 4D
Korg Zero4 en Zero8
Ecler EVO 5
Mackie D.2 Pro
Mackie D.4 Pro

Tegenwoordig zijn hier ook de:
Denon dn-x1700
Denon dn-x1600

Aan toegevoegd

...traktor scratch certified wordt alleen toegepast bij kwalitatief goede mixers...

Het is inderdaad een hack van traktor scratch, dat verteld ze ook, maar dit bewijst wel dat het gewoon kan dus.
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
User edit by T-to-the-J on 31-08-2010 @ 20:28:47 (36%)

This is an old Topic

No new postings for 5.155 days.
 Post CommentThat would be 171.8 months
or a whopping 14.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

61 Users online: 4 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 7.422
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.967.652