Poster: Ywe
heb nu 20 nummers in kwartier gepropt, en dan ben ik nog maar op de helft!
Poster: niiicola
Ik draai ook digitaal, maar als je profesioneel over wilt komen, gebruik dan niet de sync knop (die overigens ook niet altijd te vertrouwen is)
Poster: kobuz
Als je professioneel wilt overkomen zet je gewoon een goede set neer, zorg je dat iedereen uit zijn dak gaat en dat de uitbater zoveel biertjes verkoopt dat hij je graag terug ziet komen. Dat er dan een andere dj naast je staat te lachten om je RMX zal niemand kunnen schelen
Poster: kobuz
Bedenk je overigens wel dat je niet zomaar in de clubs komt te staan wanneer jij vindt dat je er klaar voor bent en dat je misschien een wat betere geluidskaart mee moet nemen dan de interne van de RMX. Heb er geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat de geluidskaart het over een dikke PA set niet zo goed zal doen. Voor 100 euro heb je al een Native Instruments Audio2, komt top geluid uit.
Poster: Daan123
En zn speelgoed is de RMX toch ook niet? Het ziet er redelijk prof uit, al hebben cdspelers natuurlijk meer uitstraling. Maar ik zal iig kijken voor zo'n geluidskaart.
Poster: dJORD
helemaal gelijk, maar hoe wil jij 3 of 4 decks mixen met een rmx?? je kunt met een xone 4d veel meer dan met een traditionele set, maar met een rmx betwijfel ik dat sterk!!?
Poster: T-to-the-J
Het schijnt dat er bijna geen weerstand zit op de pitch fader van de RMX, Dan map je die gewoon als channel fader en niks aan het handje!
OT: Het publiek boeit het niet met welke gear je draait, als het maar een goede set is!!
Poster: T-to-the-J
Traktor pro niet nee, traktor scratch pro wel
Traktor scratch pro is een pakket. Traktor pro is de software. Om timecode te gebruiken met welke versie dan ook van Traktor heb je audio 4/8 dj nodig. Geloof me.
Floris en ik hebben op het eindfeest van onze school gedraaid met een bcd3000, maar over de geluidskwaliteit was niks te zeggen!
Poster: Joep
Er zijn volgens mij ook andere geluidskaarten dan de audio4/8dj waarmee je timecode kunt draaien hoor...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.