skullcandy headphones (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

noeltouw    posted on 29-08-2010 12:26
Hallo allemaal ,

Ik ben van plan een nieuwe koptelefoon te kopen helaas heeft me oude het begeven mijn budget is rond de 70 euro (goedkoper kan altijd :P)

Ik zelf heb nou rond zitten kijken en bij mij speelt design nou eenmaal ook een rol naast het goede geluid wat eruit komt (natuurlijk niet het beste maar kan natuurlijk niet voor 70 euro ).

Nou heb ik rond zitten kijken bij bax en daar zag ik mooie design koptelefoons staan maar kweet niet of ze ook goed zijn voor dj omdat het eigenlijk 'Design' koptelefoons zijn.
Nu vond ik deze:?
Skullcandy Nba dwayne wade wit hoofdtelefoon

Maar nu vraag ik me af is deze nou ook goed voor dj of zal ik tog een andere moeten nemen (suggesties voor andere hoofdtelefoons zijn ook altijd welkom Budget rond de 70 euro)

What do you think about skullcandy headphones ??

Vote :   

Tekhead    posted on 29-08-2010 17:43
Poster: ianroma
Ja veel djs hebben die gebruikt. Maar ga er maar van uit dat elke profesionele DJ tegenwoordig toch wel met de HDJ 2000 draait of met in-ears.

Juist Estacy, denk niet dat er vele dj's zijn die de Pioneer HDJ 2000 gebruiken, zoals je zegt zijn die andere HP's nog lang niet einde latijn in DJ land, want die hebben hun kwaliteit en duurzaamheid al heel lang en heel veel bewezen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
tek-zotic    posted on 29-08-2010 18:06
sluit beter af, betere kwaliteit en als je wat geld teveel hebt op maat gemaakt. Maar dat ligt wel heel veel boven jouw budget.

ik vind in ears kut, veel moeilijker om snel even in en uit te doen, ik vind het eigenlijk ook niet heel lekker zitten om te draaien, om te producen ben ik er dan wel over te spreken Happy, laughing
pieterb    posted on 29-08-2010 18:59
ik vind ze veel te duur, en totaal niet confortabel... tis meer een soort van stijl-icoon dan echt goede gear naar mijn idee, maar sommige zien er wel vet uit!
Esmee    posted on 29-08-2010 19:57
Poster: noeltouw
jhaa kweet het me vader is zanger en heeft dus in ears laten spuiten of hoe je het noemt :P? maar is het niet irritant dat je ze niet uit kan doen want dan hoor je tog alleen je in ears en moet je hele tijd switchen tussen master en cue zegmaar.

Ja daar heb je echt helemaal gelijk in. 1 knopje omhalen is onwijs veel werk!
Vassilli    posted on 29-08-2010 20:21
Ja veel djs hebben die gebruikt. Maar ga er maar van uit dat elke profesionele DJ tegenwoordig toch wel met de HDJ 2000 draait of met in-ears.

Onzin. De meeste gebruiken Senn. HD-25 of Technics.

This is an old Topic

No new postings for 5.277 days.
 Post CommentThat would be 175.9 months
or a whopping 14.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

77 Users online: 8 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 1.342
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.573.495