De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! (5/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 27-08-2010 18:25
Zo dit is alweer deel 43.

De Late Leeuw is zoals de meeste waarschijnlijk wel weten, onze chatcorner!
Hier mag veel, maar niet alles. Dus toch nog even de regels.
- Geen spam
- Geen discriminatie
- Geen bitchfight
- Geen links naar webshops, de naam vermelden mag daarentegen wel zover ik weet.
- Geen msn taal. Gebruik gewoon even de ABC (Spellingscontrolle knopje voor de mensen die maar blijven vragen of ik geen ABN bedoel)Cool

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Link voor deel 12 tm 42

Kom zitten in de lounge en
praat met andere members

User edit by Esmee on 05-09-2010 @ 21:41:15 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! ??

Vote :   

ccc    posted on 30-08-2010 12:15
Teveel remixen worden er momenteel gemaakt van het nummer One, wat jullie?
-FLoriZ-    posted on 30-08-2010 12:50
Jup.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de artiesten van SHM afzonderlijk veel beter vind ook.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
XMatiC    posted on 30-08-2010 13:05
Zo gister adrenaline dat was nog eens een feestje !?
Klik hier voor de filmpjes
www.youtube.com/LennertDJ
Ywe    posted on 30-08-2010 14:01
Poster: ccc
Teveel remixen worden er momenteel gemaakt van het nummer One, wat jullie?

En dan draai ik gewoon de radio versie want die vin dik het mooiste..

Zelfde gebeurde toch ook met Be... Real El Canario draaide mix van One waarbij Show me Love inzat. Ook al genoeg gehoord.

Maar ging toch los :p
Bootstrap    posted on 30-08-2010 15:02
Schrale bende.. We dachten een mooie locatie te hebben om 8 oktober een feest te geven, nu blijkt dat het dubbel geboekt is Cool Verschuiven dan maar. Echt een slechte zaak, want ik had de DJ's al geregeld.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
dj-zero    posted on 30-08-2010 15:04
Damn dat is idd enorm lullig,, Misschien dat je nu wel wat met de prijs kunt regelen:P als schade vergoedingXD
DjVictorF    posted on 30-08-2010 15:35
Poster: Esmee

nee Cool we hebben het hier over rekbare kaften Cool
1 zo'n stukje elastiek kost 2.50. Voor 20 boeken, misschien 15, ligt aan het jaar bijmij... ben je dus 50 euro kwijt. Dan betaal ik liever 2x 2 euro voor een rolletje kaftpapier kom je max op 6 euro uit. + Daar kun je lekker op kliederen en ben je inderdaad wel langer mee bezig met kaften.

Dan kaft je zeker ook je werkboeken?:P
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Bootstrap    posted on 30-08-2010 16:19
Poster: dj-zero
Damn dat is idd enorm lullig,, Misschien dat je nu wel wat met de prijs kunt regelen:P als schade vergoedingXD

Ben bang van niet, want we hoeven geen huur te betalen. Maarja, komt wel goed. Ik ga keihard aan het promoten voor de 22e. Jullie moeten ook allemaal komen natuurlijk! Cool

22 oktober
tech house/techno/house/dubstep/fidget/electro
caf? Lust Utrecht
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Esmee    posted on 30-08-2010 16:32
Poster: DjVictorF

Dan kaft je zeker ook je werkboeken?:P

uhh nee Coolen mn duits boeken kaft ik ook niet, en mn nakijkboeken van wiskunde ook niet. (verder zitten er nergens nakijkboeken bij)
Omdat ik mn duits niet kaft (daar valt t papier er toch altijd af binnen een week) hou ik 16 boeken over. (ik heb serieus 5 duits boeken Cool)
Mathiz    posted on 30-08-2010 16:42
wtf ?:p ik heb 1 werkboek en 2 handboeken :p
djmathijs    posted on 30-08-2010 17:05
Ben bij ??n van mijn laatste stappen voor het bestellen van mijn macbook pro.?
Welk toetsenbord raden jullie mij aan want hier is namelijk verschil in.

Ik heb de keuze uit:
  • Verlicht toetsenbord (Nederlands) & Gebruikershandleiding (Nederlands)
  • Verlicht toetsenbord (Internationaal Engels) & Gebruikershandleiding (Engels)
  • Verlicht toetsenbord (US) & Gebruikershandleiding (Engels)
Wat zijn de verschillen en welke kunnen jullie mij aan bevelen?
Muis    posted on 30-08-2010 17:11
Verlicht toetsenbord Nederlands!?
Dit is gewoon een normaal qwerty toetsenbord met mooie lampjes erachter voor in het donker!?
De verschillen zijn mij ook niet bekend. Maar dit is de goede keus!

En... wat voor specificaties heb je nog meer gekozen als ik vragen mag ? En wat wil je er mee gaan doen ?
Ik ga er morgen namelijk 1 halen!
User edit by Muis on 30-08-2010 @ 17:12:48 (92%)
djmathijs    posted on 30-08-2010 17:14
Een snellere HD, ik zou dit eerst zelf doen maar dan moet je weer apart een HD bestellen en dat ding uit elkaar schroeven. En nog Hi-res voor wat meer werkplek op het scherm.

Gelukkig heeft Apple zo'n studentenactie dat je voor 19 euro een iPod Touch hebt dus dat is mooi meegenomen.

Ik zie net op internet dat het verschil hem voornamelijk in de toetsen zit, zo heb ik nu op mijn imac een nederlands toetsenbord met een staande enter toets en een korte shift. Maar heb best wel vaak dat ik op een verkeerde toets druk omdat die enter zo ver weg staat.
Muis    posted on 30-08-2010 17:17
Oooh op die manier! duidelijk.?

Ik ben jammer genoeg geen student meer, waardoor ik dus ook geen recht heb op die korting! Hmmzzz heb ik niet nog ergens een 'te photoshoppen studentenpasje liggen' haha.

Ik wil morgen een MacBook kopen voor Logic, maar er is ook nog wel een kleine kans dat het een iMac gaat worden.
Als ik voor de MacBook ga, koop ik er ook een scherm bij.. zodat ik niet op het kleine laptop schermpje hoef te werken.

Alleen die schermen zijn zo duur als je ze los koopt!!
Estacy    posted on 30-08-2010 17:38
damn wat is discogs makkelijk... binnen een half uurtje 80 techno platen erop. voor geintereseerden, mn discogs naam is dezelfde als hier (estacy, niet ecstacy, of exstacy)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
feestbeest    posted on 30-08-2010 18:07
Poster: Muis
Oooh op die manier! duidelijk.?

Ik ben jammer genoeg geen student meer, waardoor ik dus ook geen recht heb op die korting! Hmmzzz heb ik niet nog ergens een 'te photoshoppen studentenpasje liggen' haha.

Ik wil morgen een MacBook kopen voor Logic, maar er is ook nog wel een kleine kans dat het een iMac gaat worden.
Als ik voor de MacBook ga, koop ik er ook een scherm bij.. zodat ik niet op het kleine laptop schermpje hoef te werken.

Alleen die schermen zijn zo duur als je ze los koopt!!

Je kan adapters bij apple er voor kopen! Dan kan je gewoon elk gewenst beeldscherm erop koppelen!Happy, laughing Ik heb bij me vader een minimac voor mijn gebruik staan en daar zit gewoon een lg beeldscherm aanvast!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Muis    posted on 30-08-2010 18:10
okay! Past de mac zijn resolutie automatisch aan.. dus niet dat je een klein schermpje heb op een groot beeldscherm? Of dat het kleine scherm uit zn verband getrokken wordt ?
Rusafli    posted on 30-08-2010 18:15
Poster: Muis
okay! Past de mac zijn resolutie automatisch aan.. dus niet dat je een klein schermpje heb op een groot beeldscherm? Of dat het kleine scherm uit zn verband getrokken wordt ?

Dit gaat prima hoor. Je past gewoon de resolutie van het externe beeldscherm aan. Op je macbook blijft hij dan hetzelfde.
mrmagix    posted on 30-08-2010 18:16
Heb ook een mac gerichte vraag :D
Als mijn MB Pro in netstroom steekt durft ie soms het lampje van de magsafe laten doven en gaat ie verder op zijn batterij... Dan moet ik hem soms zelfs een paar keer uit en in steken voor ie terug oplicht. Laatst heb ik zelfs gezien dat het lampje niet volledig is gedooft maar nog h??l lichtjes groen schijnt.
Is dat mijn voeding dat stopt met laden? Of ligt het aan mijn magsafe zelf?
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Vassilli    posted on 30-08-2010 18:18
Heb ik ook last van, weet niet wat het is.
Rusafli    posted on 30-08-2010 18:25
Poster: mrmagix
Heb ook een mac gerichte vraag :D
Als mijn MB Pro in netstroom steekt durft ie soms het lampje van de magsafe laten doven en gaat ie verder op zijn batterij... Dan moet ik hem soms zelfs een paar keer uit en in steken voor ie terug oplicht. Laatst heb ik zelfs gezien dat het lampje niet volledig is gedooft maar nog h??l lichtjes groen schijnt.
Is dat mijn voeding dat stopt met laden? Of ligt het aan mijn magsafe zelf?

Kan zijn dat de voeding langzaam aan zijn eind komt. Dit was in ieder geval bij mij het probleem.
Ik had hetzelfde en na goed zoeken bleken de aansluitingen in de voeding niet meer goed contact te maken. Beetje bij-solderen en opgelost. Maar weet natuurlijk niet of dat ook bij jullie zo is.
Probleem was bij mij ontstaan door het vele gebruik van de voeding waardoor het kabeltje wat de voeding in gaat wat vaker belast werd.
Vassilli    posted on 30-08-2010 18:28
Mijn Macbook Pro is nog geen 3 maanden oud. Dus dat is het niet. Maar het stoort mij verder niet.
feestbeest    posted on 30-08-2010 19:19
Dat zou ik zo 123 niet weten. De vriendin van me vader heeft alles aangesloten ect. maar ik heb wel gewoon normaal beeld!
KLIK
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Ywe    posted on 30-08-2010 19:55
Poster: Estacy
damn wat is discogs makkelijk... binnen een half uurtje 80 techno platen erop. voor geintereseerden, mn discogs naam is dezelfde als hier (estacy, niet ecstacy, of exstacy)

mijne is DJYwe Happy, laughing wat een geweldige site!
Estacy    posted on 31-08-2010 00:29
echt he. ik ben verbaasd over wat ie allemaal wel niet vindt. slechts 2 platen kende ie niet. en allemaal lekker snel. woensdag maar eens mn houseplaten erop. zitten veel promo's tussen, ben benieuwd!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

131 Users online: 24 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 23.269
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.922.731