Poster: ccc
Teveel remixen worden er momenteel gemaakt van het nummer One, wat jullie?
Poster: Esmee
neewe hebben het hier over rekbare kaften
1 zo'n stukje elastiek kost 2.50. Voor 20 boeken, misschien 15, ligt aan het jaar bijmij... ben je dus 50 euro kwijt. Dan betaal ik liever 2x 2 euro voor een rolletje kaftpapier kom je max op 6 euro uit. + Daar kun je lekker op kliederen en ben je inderdaad wel langer mee bezig met kaften.
Poster: dj-zero
Damn dat is idd enorm lullig,, Misschien dat je nu wel wat met de prijs kunt regelen:P als schade vergoedingXD
Poster: DjVictorF
Dan kaft je zeker ook je werkboeken?:P
Poster: Muis
Oooh op die manier! duidelijk.?
Ik ben jammer genoeg geen student meer, waardoor ik dus ook geen recht heb op die korting! Hmmzzz heb ik niet nog ergens een 'te photoshoppen studentenpasje liggen' haha.
Ik wil morgen een MacBook kopen voor Logic, maar er is ook nog wel een kleine kans dat het een iMac gaat worden.
Als ik voor de MacBook ga, koop ik er ook een scherm bij.. zodat ik niet op het kleine laptop schermpje hoef te werken.
Alleen die schermen zijn zo duur als je ze los koopt!!
Poster: Muis
okay! Past de mac zijn resolutie automatisch aan.. dus niet dat je een klein schermpje heb op een groot beeldscherm? Of dat het kleine scherm uit zn verband getrokken wordt ?
Poster: mrmagix
Heb ook een mac gerichte vraag :D
Als mijn MB Pro in netstroom steekt durft ie soms het lampje van de magsafe laten doven en gaat ie verder op zijn batterij... Dan moet ik hem soms zelfs een paar keer uit en in steken voor ie terug oplicht. Laatst heb ik zelfs gezien dat het lampje niet volledig is gedooft maar nog h??l lichtjes groen schijnt.
Is dat mijn voeding dat stopt met laden? Of ligt het aan mijn magsafe zelf?
Poster: Estacy
damn wat is discogs makkelijk... binnen een half uurtje 80 techno platen erop. voor geintereseerden, mn discogs naam is dezelfde als hier (estacy, niet ecstacy, of exstacy)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.