Poster: Tekhead
Het Antwerps en limburgs hetzelfde ?Ik heb een goed adres voor hoorapparaten lol
Poster: TH3llC
dat is dus totaal verschillend..
in antwerpen moet ik alles 2 keer zeggen en omgekeert soms ook
maar opzich valt het wel mee, west-vlamingen daarintegen
Poster: Esmee
Ik vind al t Belgisch t zelfde klinken... netzoals al het boers, is ook allemaal t zelfde rare taaltje. Ik hoor wel t verschil tussen amsterdams en rotterdams, en brabants en limburgs :P Maar verder houdt het eigenlijk wel op...
Live op BlogTV
http://www.blogtv.com/People/MissEtack
hoi
Poster: Bootstrap
Weet iemand toevallig een goedkope drukkerij? Ik wil 1000 A5 full color flyers enkelzijdig en 50 A2 full color posters enkelzijdig laten drukken, maar het goedkoopste tot nu toe zit op zo'n ?85 voor de flyers en ?190 voor weerbestendige posters.. Duur geintjeDe aantallen zijn ook meer giswerk dan wijsheid. We willen vooral bij de studentenflats en in de binnenstad in Utrecht gaan flyeren/posters hangen.
Poster: Ziax
ga vooral even langs bij drukkerijen dat niet enkel via internet werken. Ik wou 3 afbeeldingen laten printen: op internet 45?/stuk, bij de drukken 3,5 voor alles.. ik had echt iets van what the fuck!!!(A5 denk ik - 2 A4 bladen naast elkaar).
zeg erbij dat het voor een studentenfeest is, laat hun naam erbij zetten en je krijgt mogelijks nog een mooie korting
Poster: Bootstrap
Weet iemand toevallig een goedkope drukkerij? Ik wil 1000 A5 full color flyers enkelzijdig en 50 A2 full color posters enkelzijdig laten drukken, maar het goedkoopste tot nu toe zit op zo'n ?85 voor de flyers en ?190 voor weerbestendige posters.. Duur geintjeDe aantallen zijn ook meer giswerk dan wijsheid. We willen vooral bij de studentenflats en in de binnenstad in Utrecht gaan flyeren/posters hangen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.