Pioneer DJM700 of Denon dn-x1600 (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

SJven    posted on 26-08-2010 16:36
Hallo,

Ik zou binnnekort een nieuwe mixer gaan aanschaffen. Nu weet ik niet goed welke mixer.
Ik twijfel nog tussen de djm 700 of de dn-x1600. De denon is ongeveer 100 euro duurder.
De dn-x1600 is ook heel goed voor midi-sturing volgens mij. Op het internet vond ik niet veel over de midi van de djm 700. Weten jullie hier soms iets meer van of wat is jullie mening over deze mixers?

slu
User edit by SJven on 26-08-2010 @ 16:37:14 (11%)

What do you think about Pioneer DJM700 of Denon dn-x1600 ??

Vote :   

Lucalicious    posted on 26-08-2010 16:39
ik zou de 700 nemen, maar ik heb geen ervaring verder met de denon. maar de 700 vond ik erg fijn werken!
Vassilli    posted on 26-08-2010 16:44
Die Denon is erg goed! Beter kwaliteit faders en mooie effecten. En de MIDI opties zijn top!
Bvanleeuwen    posted on 26-08-2010 16:57
Kleine tip: denk aan de restwaarde van het product...!
SJven    posted on 26-08-2010 17:15
Ik zou ook eerder voor de denon gaan omdat ik 2 dn-s1200 spelers heb, en ik vind deze ook van zeer goede kwaliteit, ook zijn deze zeer handig voor met midi te werken.

Van de denon heb ik ook al veel positieve reviews gevonden. Maar met pioneer heb je dan dat je heel zeker bent van de kwaliteit en vroeger was dit het probleem van een beetje van denon. Die problemen zijn blijkbaar wel voorbij als ik de reviews moet geloven.
Estacy    posted on 26-08-2010 17:23
Poster: Vassilli
Die Denon is erg goed! Beter kwaliteit faders

Dat moet nog blijken. Als ik Reind mag geloven, zitten er Alpha faders in, net als een DJM.

de DJM heeft zich al bewezen, de Denon nog niet. en als je kijkt naar de DN-S3700, die overladen was met bugs, zou het mischien verstandig zijn, als je voor de Denon gaat, nog even te wachten. En de restwaarde zit wel goed denk ik, Denon is een gerespecteerd merk.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'