Poster: Vassilli
Die Denon is erg goed! Beter kwaliteit faders
Poster: tek-zotic
@ estacy, ik heb gelezen dat de DN-X 1600 weinig last heeft van bugs, ik heb hem keertje in een winkel getest en hij voelt heel erg lekker aan,
Poster: Estacy
en als je kijkt naar de DN-S3700, die overladen was met bugs...
dat geloof ik best! Ik weet wel dat bij de X1700 en de DN-S3700 dit heel anders was.?
Maar ik zou ook voor de Denon gaan, alleen al omdat ie sinds kort Traktor certified is. wat wil zeggen dat je geen Audio 4/8 nodig hebt, maar gewoon je mixer kan gebruiken als geluidskaart.
Poster: tek-zoticDat is juist het verschil met mij Ik heb die djm700 nog maar 1 keer gezien in het echt, net als de 1600...
@ lek3ct:... en de pio maar zo al 10000 keer gezien
Maar ik zou ook voor de Denon gaan, alleen al omdat ie sinds kort Traktor certified is. wat wil zeggen dat je geen Audio 4/8 nodig hebt, maar gewoon je mixer kan gebruiken als geluidskaart.
Poster: Dolivieira
Daarvoor zou ik hem juist niet nemen. Is leuk voor DJ die alleen thuis draaien maar ik draai zeker 2 tot 7 keer buiten de deur dus dan ben ik blij dat ik wel een een Audio8DJ heb. Maar goed. Ik zou hem zoals ik al zegt verkiezen boven de DJm omdat hij nieuwer is en meer functie heeft. En goedkoper is dan de de DJM. Over de kwaliteit weet je dat het bij Denon gewoon top is. Wat ik wel een nadeel vind en dat geld ook voor de DJMs dat je de 3 phono aansluitingen niet kan schakelen naar line dat je dan per kanaal 2 line ingangen per kanaal krijgt. Ik zag dat het op de reloops wel zat.
Poster: skyline643
Vind ik ook een minpunt. Voor zo een mixer zijn 5 line-ingangen wat beperkt. 6 zou een minimum moeten zijn. Mja, als je ooit een Rodec gehad hebt, daar heb je aansluitingen zat!
Poster: Jer
Ik zit eigenlijk een beetje met hetzelfde probleem of de x 1600 of de djm 700.
Mijn ecler nuo 5 is nog door onbekende oorzaak opeens overleden.
En ik ben heb ook gewoon zat dus repareren nee.
Dus ik wil een mixer die zonder problemen mee kan on the road.
Midi hoeft van mij niet gebruik ik totaal niet.
Matrix input lijkt me een handige functie maar, ga ik dat echt gebruiken?
SJeven wat heb jij gekozen?
Poster: Jer
Ik zit eigenlijk een beetje met hetzelfde probleem of de x 1600 of de djm 700.
Mijn ecler nuo 5 is nog door onbekende oorzaak opeens overleden.
En ik ben heb ook gewoon zat dus repareren nee.
Dus ik wil een mixer die zonder problemen mee kan on the road.
Midi hoeft van mij niet gebruik ik totaal niet.
Matrix input lijkt me een handige functie maar, ga ik dat echt gebruiken?
SJeven wat heb jij gekozen?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.