Ik heb een technische vraag betreffende mijn Numark DXM PRO mixer die zelfs door de verkoper niet beantwoord kan worden:
De mixer heeft een digitale SPDIF (toslink) uitgang. In de handleiding staat dat deze uitgang gebruikt kan worden voor het aansluiten op een digitale recorder voor het opnemen van een mix. Mijn vraag is of je deze uitgang ook kunt gebruiken als master output en deze dus aan te sluiten op een SPDIF ingang van een toslink compatible versterker/receiver.
THXZ
What do you think about Numark DXMPRO eigenaats aanwezig? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
En wat is technisch gezien dan het verschil met wanneer gebruik maken van deze setting of het gebruik van de gebalanceerde uitgang? Je zou zeggen dat de DA-conversie wordt overgeslagen in het geval van het gebruik van de SPDIF uitgang, maar aan de andere kant, deze DA-conversie is toch al eerder gebeurd? (in mijn geval door de DA-convertor in de Numark V7 waarmee ik mix).
User edit by THX-UltraII on 26-08-2010 @ 12:23:25 (100%)
This is an old Topic
No new postings for 5.160 days. Post CommentThat would be 172 months or a whopping 14.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.