Verschil tussen Reloop Rmp 3 en Rmp 3 Alpha
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

luyten    posted on 25-08-2010 20:16
hallo iedereen,

ik vind het enorm stom dat ik hiervoor een topic moet openen, maar ik kon negens duidelijk een antwoord vinden.

Dus ja, mijn vraag was of er een verschil is tudden de reloop rmp3 en de rmp3 alpha.

Mvg

Luyten

What do you think about Verschil tussen Reloop Rmp 3 en Rmp 3 Alpha ??

Vote :   

Estacy    posted on 25-08-2010 20:21
voila

• Het kunnen delen van aangesloten mass storage devices via USB. Oftewel spelers kunnen op elkaar aangesloten worden via usb en beschikken dan over de mogelijkheid aangesloten USB media met elkaar te delen. USB stick 1 op speler 1 kan dan dus ook door speler 2 gebruikt worden.
  • Next track. De mogelijkheid om een volgende track klaar te kunnen zetten terwijl de huidige nog aan het afspelen is.
  • Micro pitch. Kleinste resolutie op de RMP-3 is nu geen 0,05% meer per stap maar is 0,02%. Mooie marketing prietpraat maar geen reden om te upgraden als je het mij vraagt (geld ook voor nummer 2 overigens).
  • Search filter function. Betere zoekmogelijkheden op het gebied van mass storage devices door het toevoegen van filter mogelijkheden.
  • Shock absorbing feet (heb je geen flikker aan)

met dank aan AboutDJ
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
luyten    posted on 25-08-2010 20:51
oke!? duizend maal dank!

Maar die usb, dat je met de ene speler de usb van de andere speler kan lezen... is dit eigenlijk handig of eerder verwarrend?
Estacy    posted on 25-08-2010 21:11
handig, heb je maar 1 usb stick/harde schijf nodig.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

This is an old Topic

No new postings for 5.355 days.
 Post CommentThat would be 178.5 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

160 Users online: 12 Guests (148 Unknown)
Pages generated today : 25.956
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.640.318