Ik zet bij deze mijn Denon DJ set te koop bestaande uit : DN-X 1100 en 2 DN-S 3700's Ik doe de set weg omdat ik wil gaan overstappen op een midi controller de set is geheel krasvrij en heeft altijd in een rookvrije slaapkamer gestaan. Uiteraard is de set bij mij thuis volledig uit te proberen en te testen. De dozen zijn nog aanwezig net zoals de bonnen. Zelf woon ik in Veendam ( Vlak bij groningen ) zowel optehalen als te versturen
Bieden graag ! ( weet zo geen vraagprijs _
Voor vragen kunt u een PM sturen of een mail naar : toxicjunky@live.nl
Voor foto's even mailen graag.
User edit by Toxicjunky on 25-08-2010 @ 17:47:00 (42%)
What do you think about [tk] Denon DJ Set ! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
even een paar tips; - dit topic zou moeten staan in het subforum selling en buying. - er ontbreken een aantal dingen zoals; foto's, een vraagprijs, verzendingopties, aankoopdatum, aanwezigheid van dozen en?factuur.
No new postings for 5.290 days. Post CommentThat would be 176.3 months or a whopping 14.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.