ik heb sinds +- 2 maanden de NDX200 spelers van NUmark aageschaft, ze werken perfect en zijn top. 3 weken terug ben ik op vakantie gegaan en waren mijn spelers 100% in orden. toen ik vrijdag thuis kwam en begon te draaien werkten op 1 speler de Pitch erg vaag, ik zal dit probleem even beschrijven.
je kunt op de ndx200 3 standen kiezen ( 4% 8% 16% ) nu nemen we als voorbeeld 16%, het is tenslotte bij elken. ik schuif hem naar onderen, hij geeft rap aan dat het +16% is, als ik hem dan terug doe naar het midden ( 0% ) lopen de gettalen van 16 heel langzaam af, ze blijven dan bij de +2,7% hangen. als ik dit vanaf de -16% doe heb ik dit probleem uitenraart ook.
waar kan dit mee te maken hebben? dat ze 3 weken stil hebben gelegen, er heeft tenslotte gewoon al die tijd een handoek over gelegen. en wat kan ik er tegen doen? gewoon numark mailen ofwat?
ik hoop op een antwoord!
Mvg Venzi,
What do you think about Probleem pitch control Numark NDX200 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
je kunt je pitch calibreren, als het goed is staat er een guide op de site van numark, ik kan dit wel met mn numark axis 9's dus zal vast met de ndx serie ook kunnen! en anders zou ik kijken of je m kan upgraden (firmware) en dan weer calibreren
No new postings for 5.223 days. Post CommentThat would be 174.1 months or a whopping 14.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.