Makers van DJ logo gezocht!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Namelezz    posted on 20-08-2010 17:37
Hallo iedereen,,

Ik ben opzoek naar iemand die het talent bezit een mooi logo te maken voor mij. Het is de bedoeling dat dit logo ook op mijn T-Shirt gaat komen evenals op visitekaartjes.

Dus lijkt het je wat om mij te helpen?, stuur mij dan ff een bericht en dan geef ik verdere info over hoe het logo eruit moet komen te zien enz.

Thanks !
http://www.toolunatic.nl/

What do you think about Makers van DJ logo gezocht! ??

Vote :   

T-to-the-J    posted on 20-08-2010 17:39
Niks gaat gratis, een goed logo neemt veel tijd in beslag, ik denk niet dat iemand vele uren aan een logo gaat besteden als diegene er niks voor terug krijgt.
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Limb-Girdle    posted on 20-08-2010 17:54

Zo ziet mijn logo eruit, ben je op zoek naar zoiets?
Geef me even een pm als je wilt. Cool
Where the music meets the deejay!
Arondjuser    posted on 20-08-2010 18:52
Poster: LimbGirdle

Zo ziet mijn logo eruit, ben je op zoek naar zoiets?
Geef me even een pm als je wilt. Cool

Welk programma gebruik je?

grtz
DiPhOuSe
♔ Diskjockey en Producer bij Movela Agency ♔. Studeerd
Limb-Girdle    posted on 20-08-2010 20:02
Photoshop CS5
Vinnyo    posted on 20-08-2010 20:27
Kan je misschien wel helpen aan een professioneel logo, hier zit wel een prijs kaartje aan Winking my eye
T-to-the-J    posted on 20-08-2010 20:50
Aan alle logo's zit een prijs kaartje.
ElVrieso    posted on 20-08-2010 21:34
Poster: T-to-the-J
Aan alle logo's zit een prijs kaartje.

Ben ik niet met je eens. Logo's kunnen ook heel simpel zijn en er zijn mensen die dit voor niks doen.
Bruno de Vries - @djelvrieso
Limb-Girdle    posted on 20-08-2010 21:45
Poster: DJELVRIESO

Ben ik niet met je eens. Logo's kunnen ook heel simpel zijn en er zijn mensen die dit voor niks doen.

Kunnen de relatief jonge bevolkingsgroep die zich op dit forum bevinden eens ophouden met het off-topic geneuzel? De vraag van de topicstarter is of er mensen zijn die een logo voor hem kunnen maken. Er wordt niet gevraagd of het wel of niet re?el is om voor een logo te betalen.
Vinnyo    posted on 21-08-2010 00:08

Een dj kan ook heel simpel zijn en er zijn mensen die dat voor niks doen. Maar dan moet je je wel afvragen wat voor kwaliteit je mag verwachten..

Als je nog opzoek bent naar een logo kun je me een PM sturen, beschik over een (ruim) portfolio.
T-to-the-J    posted on 21-08-2010 08:51

Maar de topic starter vraagt om een proffesioneel logo, ik ga er niet vanuit dat iemand een proffesioneel logo gratis gaat maken.
Namelezz    posted on 21-08-2010 15:27
Het hoeft dan ook weer niet zo professioneel te zijn als het logo van tiesto ofzo!
http://www.toolunatic.nl/

This is an old Topic

No new postings for 5.263 days.
 Post CommentThat would be 175.4 months
or a whopping 14.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

167 Users online: 7 Guests (160 Unknown)
Pages generated today : 10.794
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.707.192