De CDJ-800 is ongetwijfeld een prima en betrouwbaar spelertje, maar vrij kaal uitgerust en voelt het meeste plastic-achtig aan.
De SLDZ-1200 vind ik om verschillende redenen (vooral de slechte platter) geen fijne speler, die zou bij mij als eerste afvallen.
De CDX is een lelijke grote bak, wel met een fijne platter en prima beatkeeper-gestuurde loop. Verder vrij kaal, en de effecten zijn aardig maar niet meer dan dat. Op betrouwbaarheidsvlak heeft deze speler een wat mindere reputatie.
Zelf heb ik een set Denon DN-S5000's. Waanzinnige mogelijkheden, maar niet geschikt voor mensen die zich niet in de bediening willen verdiepen. Ondanks de beltdrive platter start de platter sneller dan een SL-1200 draaitafel, scratchen vereist alleen een iets lichtere "touch".
De Denon DN-S3500 is kwa gevoel en mogelijkheden een topper. Super plateau, sampler, dubbele loop, hoogste kwaliteitsbeleving (minste plastic-feel) van alle spelers op de markt. Goed bruikbare effecten, super display.
Als ik nu zou moeten kiezen zou ik -na het afwachten van de oplossing voor (eventuele) kinderziekten- waarschijnlijk een setje DN-S3500 aanschaffen. Voor in de verhuur is er nog steeds maar één keus: de CDJ-1000 (die buiten het budget van de OP valt).