Bron : www.aboutdj.nl
- 12 ingangen (2mic + 7line + 3phono) op 6 kanalen (5faders + 1DJ mic)
- Speciale matrix ingangsschakelaars voor max. flexibiliteit: wissel in 1sec alle ingangen om!
- 2 Master uitgangen: Master1 met signaalbegrenzing (symmetrisch op XLR + asymmetrisch op cinch/RCA) Master2 (symmetrisch op cinch/RCA)
- Gain en 3-bands toonregeling met -30dB kill functie op alle kanalen
- LED VU-meters met peak memory op alle kanalen + master
- Gemakkelijk te vervangen, VCA gestuurde, faders met instelbare curve op alle ingangen
- Gemakkelijk te vervangen, VCA gestuurde, crossfader met instelbare curve (soft à zeer scherp)
- A/B kanaaltoewijzing voor de crossfader
- Zeer complete sampler (16bit / 44,1kHz CD kwaliteit):
- Werkt met SD-kaarten (meer dan 1 uur samples op 1 kaart!)
- Max. 100 geheugenbanken met elk 5 samples op iedere SD kaart!
- Polyfonie: samples kunnen samen worden afgespeeld
- Naadloze loops met instelbare begin- en eindpunten
- Snelheid van alle samples individueel instelbaar: perfect synchroniseren van beats.
- Algemene +/-50% pitch controle in 0.2% stappen
- Sampler in/uitgangen toewijsbaar aan elk kanaal
- Volautomatische beat counters
- Cross fader start voor compatibele CD-spelers
- 2 Beat gesynchroniseerde Crossfader mix effecten
- 8 Beat gesynchroniseerde digitale effecten met instelbare effect presets: Echo, Autopan, Flanger, Manual filter, Auto filter, Reverb, Trans, Pitch Shifter
- Stereo effect send/return voor het aansluiten van externe effectapparatuur.
- LCD display geeft informatie over effecten, sampler en beat counters
- Effect Cue functie
- Instelbare DJ micro talkover functie
- Hoogvermogen voorbeluistering met “cue/pgm mixing”
- Afmetingen: 320/W x 370/D x 89/H
Poster: deaf dj
alleen die mmc vind ik nogal nutteloos ook; het is niet alsof ze deze in een discotheek zouden hebben staan, en dat je gewoon je samples mee kan komen. Als pioneer of A&H dit principe zouden toepassen, lijkt me dit wel handig, want dan zal je die wel in clubs tegen kunnen komen!
Poster: lolbroek
jep, ik ben ook benieuwd
en en en binnen 2 weken krijgen jullie misschien het eerst verslag van mij :p
ik ga hem gaan testen op uitnodiging :D
hoi hoi hoi can't wait
Poster: DjCollinBosgraaf
Hey hoeveel kost deze mixer
en waar is die al o.a verkrijgbaar
Poster: Reind
Als je mijn bovenstaande post nou nog eens even door leest...........
Exacte prijs is ook nog niet bekend overigens.
Poster: ceesietopc
De mixer is nog mooi ook. Ik denk dat we Synq-Grijs nu wel als officiele kleur kunnen beschouwen
Dan neem je gewoon lekker je eigen mixer mee...... mijn Nuo5 gaat mee naar iedere gig buiten de deur en door lekker mijn eigen vertrouwde mixer mee te nemen met mijn eigen instellingen voor de effecten die van te voren al helemaal in presets zijn gemaakt op de PC kom ik nooit voor onaangename verassingen te staan....
Poster: DeafDJ
ja ok... maar als je je hele mixer meeneemt dan heeft de MMC nog steeds geen nut, toch
Poster: gethigh
ik vindt de knopjes toch maar prul, zal die mixer niet rap kopen, werkt niet gemakkelijk, hoe fantastisch de functies ook mogen zijn, als de knopjes niet meewerken heb je er niet veel aan
Poster: gethigh
ik vindt de knopjes toch maar prul, zal die mixer niet rap kopen, werkt niet gemakkelijk, hoe fantastisch de functies ook mogen zijn, als de knopjes niet meewerken heb je er niet veel aan
Poster: Giallorosso
Net zo plastick als de knopjes van djm600?
Ja en van de Nuo5, A&H etc etc etc.
Grappig dat men daar over begint, ik kan zo even uit mijn hoofd geen mixer opnoemen die wat anders gebruikt als plastic voor die knoppen.....
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.